Dress of the DressV

Sezonul cald e cam la mijloc..inca vreo luna si ceva de caldura ar trebuii sa fie teoretic.Practici cine stie eu sper sa fie cat mai mult ,nu prea am simtit vara asta .
Daca  vorbim de vara vorbim atunci si de rochii frumoase elegante .Acum e perioada lor, a rochiilor si tot odata perecerilor de orice fel ...
Nu prea imi plac mie petrecerile sofisticate insa imi place sa ma imbrac elegant .Un eveniment unde am purtat o rochie eleganta a fost la depunerea juramantului ,acum cand am terminat postliceala sanitara.Nu puteam rata momentul asa ca am ales o rochie corai cu bretele si scurta in fata lunga in spate  .
Rochia seamana oarecum cu aceasta ...oricum am sa va arta poze mai multe cand am sa le primesc pe cele profesionale :)

HERE 

Daca nu as fi ales o rochie asemanatoare cu cea de  mai sus ,cu siguranta as fi ales-o pe aceasta 

HERE
Nu stiu sigur daca aceasta culoare insa modelul e unul tare dragut .

Sau aceasta se aseamana cu cea de-a doua 
Here 

Eu zic ca merge si la un eveniment pe timp de zi dar si pentru unul de noapte .

Si aceasta rochie e draguta insa nu cred ca ar fi fost potrivita.Mai bine merge la un eveniment seara si eu nu pra suport rochiile fara bretele.Am imprsia ca sunt dezbracata :))Am eu o pasarica.Asa rochiile imi plac , imi place sa le vad la altii,dar pentru mine nu.Eu am avut o rochie fara bretele si i-am pus :D ca sa o pot imbraca .


Toate aceste rochii le gasiti pe Dressv .Eu una m-am ratacit printre multitudinea de rochii si poate am sa va arat intr-un articol viitor si un whislist. 


Etichete: