Castigatoare Giveaway pregateste-te de vara

In primul rand multumesc pentru inscrieri si in al 2 lea rand imi pare rau ca doar atatea inscrieri , eu mi-am dorit sa premiez mai multe persoane insa din pacate doar 57 de inscrieri valide .Recunosc si eu ma inscriu la concursuri insa le selectez , daca e un produs ce nu ma intereseaza nu ma inscriu ..insa aici a fost vorba despre o lotiune de corp care pe deasupra mai are si beneficii ..nu stiu de ce nu a fost dorita ..
In fine....chestiile astea ma descurajeaza sa mai fac astfel de concursuri si cred ca am sa las doar cele care sunt sponsorizate de altii .

Lista participantilor suna cam asa :



1.Paula Karina
2.Cristina Barbieru
3.Ramona Elena Dancea
4.cristi andreea
5.Nicoleta Agache
6.Janeta Janet
7.Alexandra Ioama
8.Anca Haba
9.Vasile Cosmina
10.Mere Verzi
11.HOSSU CLAUDIA
12.liana belciug 
13.Adina Gavriloi
14.pop aurelia
15.Laura L. Myrvold
16.Maxim Maxim
17.MIHAESCU CLAUDIA
18.Mitu Catalina 
19.Trica Viorica
20.gina whim
21.Mary Anton
22.constantin aurora
23.Lamiita Durac
24.Scarlat Mihaela
25.Ghizdavu iuliana simona 
26.Fonodi Erika 
27.alexandra-elisabet dorofte
28.nita veronica
29.claudia belciug
30.nastasiu geanina
31.Denisa Nicolae
32.Cristiana Anca
33.irina andreea
34.Yady Deea
35.Lucica Lazar
36.Ana-Maria Gurgu
37.Paola Paola
38.Kremer Anamaria Rut
39.Adina Radu
40.Surugiu Alina
41.Nicoleta Alexandra
42.adriana dumitru
43.nadia alina candrea
44.draghita melinda
45.Ana-Maria Frincu
46.ana onofrei
47.Yonela Lee 
48.Ioana Mihai
49.Mary Mari
50.preda nicoleta alina 
51.Daniela Gabriela Ionescu
52.crystyna nichita
53.Dulce Ale
54.Ene Maria
55.Dulce Aleka
56.smarandache daniella
57.monika erzsebet

Aginitei Maria link-ul ce mi l-ai dat l-ai copiat de undeva de mai sus .Expre am schimbat link-ul pe care trebuia sa dati click ...
irinee irinee  Idem  cu ce am zis mai sus 
Ladybug Gall Nu am link-ul share-ului 
nita veronica Nu am link-ul share-ului 
Scarlat Mihaela   Nu am link-ul share-ului 



Felicitari 
30.nastasiu geanina


Astept datele tale , zilele astea sper sa ajung la posta sa iti pun coletul. 

Restul fetelor nu fiti suparate , nu dati unlike la pagina :))  diseara se mai incheie un concurs ...mai aveti o sansa la castig , sau maine dau drumul unui alt giveaway ,premiu 2 parfumele .

Etichete: