Review - Garnier Pure Active ingrijire impotriva acneei

V-a fost dor de un review a unui produs de la Garnier  ? :)) M-am cam axat in ultimul timp pe diferite produse Garnier si observ ca am facut bine :) Despre lotiunea tonica antiacneica v-am povestit acum vreo luna cred ,iar despre stiloul impotriva cosurilor  de asemenea v-am povestit acum vreo 2-3 luni. V-am spus chiar la penultimul haul marca Aoro ca va trebui sa imi iau toata gama pentru a vedea daca lucreaza toate impreuna si isi fac efectul dorit.
Tonic antiacneic am , Crema Hidratanta impotriva acneei am , stilou impotriva cosurilor este ..ce mi-ar mai trebui ?Aaa mai am si gel de curatare cu pensula ,poate un peeling tot de la Garnier si tenul meu va avea rutina sa marca Garnier .
Daca atunci cand am folosit lotiunea tonica sau stiloul impotriva cosurilor am fost foarte multumita ,pot sa va zic ca si de crema sunt multumita




Descrierea oficiala a cremei suna cam asa :
"Am nevoie de un tratament intensiv importiva cosurilor si a excesului de sebum, care sa hidrateze si sa-mi ingrijeasca tenul.


 Parerea mea ar fi ca este o crema hidratanta in primul rand  dar destul de light ..nu simt ca imi incarca tenul .E o senzatie tare placuta dupa ce o aplic.Este o crema seboreglatoare si matifianta . 
Doua din ingredientele sale sunt :

Am observat cu sebumul meu a fost reglat iar tenul e putin mai curat ,mai mat .Cat despre tratarea cosurilor pot zice ca si-a facut cat de cat treaba si la acest capitol .Punctele negre de pe nas..cred ca multa lume se confrunta cu aceasta  "problema " daca ii pot spune asa .Ma cam enerveaza aceste puncte ..asa ca mereu incerc sa le scot ori cu degetele si batista ,ori cu benzi pentru extras aceste puncte .
Sambata am folosit ultima data  o astfel de banda  si am observat ca a fost destul de curata. Chiar m-am mirat ..am zis ca ori nu e buna banda ori crema si lotiunea isi fac treaba :))  Pe nas se vad ceva semne insa mi-au cam ramas si porii dilatati , asta trebuie sa o rezolv pe alta cale .
Per totat tenul meu arata mai bine , este mai radiant si mai curat .Cosuri mai fac insa nu asa cum faceam odata ..predomina in zilele "acelea" insa asta cred ca e normal la toate fetele.In rest "monstruletii " ii stopez cu stiloul iar restul imperfectiunilor ma joc cu ele cu tonicul si Crema Garnier Pur Active impotriva acneei
Unele statistici spun ca dupa o folosire mai indelungata a cremei rezultatele sunt  : o piele hidratata timp de 24 de ore ,iar porii nu sunt astupati .Numarul cosurilor aparute se reduce simtitor pana la 55 % iar dupa circa 5 zile tenul e deja luminos ,sanatos si purificat.
Eu una dupa mai bine de o luna de folosit aceasta crema pot zice ca in mare parte cam acesta este rezultatul insa nu atat de repede ...s-au cel putin la mine nu a aparut atat de repede ..Eu m-am asteptat la minuni la partea cu cosurile .Folosind si lotiunea tonica si crema ,speram sa fie un mega tratament :D
Nu  a fost chiar asa insa  crema e buna .Imi place ..dupa cum am mai zis imi place ca e si lejera si simt cum tenul meu respira dupa folosirea ei .
Pretul nu este unul mare in jur de 30 lei ,depinde de unde o cumparati puteti sa o luati la pretul asta sau mai scump .Cantitatea este una generoasa si ajunge o perioada buna de timp.Cel putin maine imi ajunge cred ca 2 luni sau chiar mai bine.Daca o folosesc si seara posibil sa se termine mai repede dar daca mai alternez cu o alta crema de seara..ma va tine mult si  bine :)
Daca si voi aveti un ten gras ,sau mixt si mici probleme cu cosurile atunci va recomand aceasta crema.Nu e scumpa si isi face treaba foarte bine .

O gasiti pe Aoro.ro
Pret 30 lei 
Cantitate 50 ml 
Nota mea 9/10