Ootd -Blue again ?

Hmmm v-am obosit retina cu prea mult albastru ?Tinuta trecuta continea mult albastru cea de astazi ..albastru din nou :) Am simtit eu o atarctie pentru albastru in ultimul timp asa ca m-am axat pe cateva produse albastre ..nustiu cat ma tine isteria blue ...in curand posibil sa fie o alta culoare..dar pana atunci ..sa va arat o noua tinuta ...Sandalutele mele dragute de pe Tidestore ,pentru care mi-as mai scurta din degete  :)):)) imi sunt mici si nu ii pot purta oricat as vrea.. am facut totusi cateva poze cu ei sa vedeti ce draguti sunt..dar ...asta e ... saldalutele au fost asortate cu gentuta pe care ati mai vazut-o si ea tot de la Tidestore dar si cu un blaizer si un ceasule rosu cu bratara de silicon  de la Rosewholesale .
Blugii de la Chicnova fac deliciul tinutei , alaturi de noul meu look ...Ziceam eu odata ca nu ma dau in vand dupa blugii astia rupti ..insa am ajuns sa ii port...pe la genunchi deja mi s-au rupt franjurii si sunt cu genunchiul afara :)Cu toate astea inca ii mai port cat mai rezista si nu se rup de tot :)):))



Blazer Rosewholesale
Sandale/sandals  Tidestore 
Geanta /bag Tidestore
 Blugi/jeans  Chicnova
Ceas/whach  Rosewholesale
Peruca /wig LolitaDress
                                                                Colier /Necklace Romwe
Incaltari/Shoes Romwe 
Ochelari /sunglasses Avaglion

 Mda stiu ..trebuia aranjat bretonul ...dar ce sa ii faci cu barbatii astia, Nu m-a ajutat deloc sa ma aranjez putin ... :)




Taiem putin din degetele ?? :))





Ehee am reusit ..iar puiul meu ...vrea un like :))




Ce parere aveti despre tinuta mea si despre noul meu look  :) 

Etichete: