OOtd - Another day, another look

De astazi incep o noua etapă din garderoba mea ;) Am trecut la verde ...am lasat albastru deoparte momentan si m-am reprofilat pe puţin verde ...Nu stiu cât de bine se vede in poze însă e un verde cald
Pozele nu au iesit exact cum  mi-am dorit...s-au eu nu m-am asezat cum a trebuit :D
Daca acum vreo doua articole ati vazut cum am asortat blugii de la Chicnova cu balerini si sandale cu talpa ortopedica , de data aceata am incercat si cu sandale cu toc , nu se vad bine in poze pentru ca fotograful meu nu e asa expert in a face poze, insa speram ca pe viitor sa ne specializam mai bine :)


Camasa Sheinside
Blugi Chicnova
Sandale olddd
Geanta MeliMelo
Ceas aici 
Bratara Aici 
Cercei Aici 














Mda unghii albastre tinuta verde :)) mi-au ramas de pe vremea cand purtam albastru :) momentan m-am reprofilat pe verde




Ce parere aveti de aceasta tinuta  ? 

Etichete: