Mici cumparaturi

Mici  cumparaturi ,cam cu asta m-am ocupat eu in ultimul timp...In timp mi-am tot facut stoc de una si de alta asa ca mai nou nu imi mai cumpar decat necesarul ...



Am terminat deodorantele  roll-on...asa ca am decis sa imi i-au un spray... am stat am analizat si am zis sa iau unu invisible ..numai bun pentru perioada ce urmeaza ..Am ales Garnier ..un spray ieftin am dat vreo 8 lei pe el ,si e si foarte bun....
Crema tratament pentru maini cu galbenele..avand in vedre ca lucrez cu bani si umblu destul de des cu mana prin apa..aveam nevoie de  o crema grasa.. am gasit asta ...cu galbenele si pot zice ca e o crema foarte buna..un tratament pentru mainile uscate 
Am fost in Suceava si am intrat pentru prima data intr-un magazin Sephora ... ca sa nu ies cu mana goala am luat un burete pentru baie ,oricum aveam nevoie de unul...data viitoare cand voi intra in magazin am sa fac cumparaturi mai serioase ::)

Iar din gama Nivea mi-am cumparta un sapun cu lemon gras si o crema de fata ..Nu stiu exact daca  o voi folosii eu sau am sa o fac cadou insa mi-a placut ambalajul


Si pentru ca vine vara ....mi-am luat 2 balsamuri de buze ..unul de la Nivea cu Cherry ...un miros delicios si o culoare tare dulce..
Si unul de la Balea ..Am gasit un magazin in oras cu produse din Germania ,printre care si cateva produse de la Balea .Am fost tare incantata si mi-am luat si eu un balsam pentru inceput .

Etichete: