Ce produse am mai terminat

Nu v-am mai aratat demult ce produse am mai folosit si ce am mai terminat in ultimul timp.
Ei bine ...am strans cam multe produse ..asa ca am sa va zic cate ceva ..despre fiecare



Lotiunea tonica de la Garnier .Aveti review aici si dea sunt pe la jumate-a celei de a doua sticla :D
Samponul Clear , o noua descoperire de care sunt extrem de incantata , ma ajutat sa scap de matreata ,si nici nu e neovie de balsam pentru un bar frumos..
Basecoat Killys , il am de ceva timp...mi-a placut la vremea lui ,insa s-a cam ingrosat si greu mai scoteam  , din sticla asa ca am decis la gunoi :)
Spray pentru uscarea unghiilor ...fac unghiile destul de des...rabdare si timp necesar pe asteptat nu prea este ..asa ca acest spray e de mare ajutor .
Roll -on Avon Care m-am inteles bine cu el...posibil sa il mai cumpar
Creion retractabil Avon si inca unu care il am de 100 de ani incat nu se mai vede firma...Cel avon l-am terminat celalalt l-am aruncat ca era prea vechi ...


Alta tura de produse terminate...
O lotiune tonica de la Avon , nu a ost terminata insa am decis sa o arunc, o aveam de mult si nici nu ma prea incanta rezultatele ei.
O crema Mario Badescu si asta era cam pe jumate ...sincer pe mine nu m-a incantat cu nimic , era mult prea lichida pentru gusturile mele si nu dau 100 de lei pt 30ml de produs nici batuta :) Noroc ca asta am primit-o cadou.. ca altfel cred ca ma dadeam cu capul de pereti :))
Un alt roll on de la Avon ..aceiasi gama a...rezultatele asemanatoare...Bunicel -Acum depinde si cat de mult transpiri.eu am fost multumita de el si costa doar 6 lei 
Lac alb Killys ...a fost in set cu lacul incolor si inca un lac baza pentru french .. s-a cam ingrosat asa ca a decis sa il arunc... oricum aproape 3/4 era folosita 
Dischete demachiante astea sunt terminate la ordinea zilei... fie ca le folosesc pentru demachiere, cand aplic tonicul , sau cand imi sterg unghiile .
Garnier Pure ..stiloul pentru cosuri , ii gasiti review aici  si pot sa va zic ca am vreo 2 care asteapta la rannd :)
Fard iluminator  Elf...l-am tinut in  sertar si am uitat de el..  a inceput sa se aleaga produsul si uleiul asa ca am decis sa il arunc ..


Mascara de la Rimmel London  review aici  ,un rimel bun ..si cand n-am sa mai am in stoc alte rimeluri  am sa mi-l recumpar .
Lac incolor Elegant .. un lac ce il folosesc de obicei ca finish la manichiura ,pentru rezistenta si stralucire .
Lac Essence am fost tare incantata de aceasta oja cand am primit-o insa din pacate dezamagirea si-a spus cuvantul..aceasta oja nu se usuca deloc...nu stiu cat ar trebuii sa stau fara sa fac nimic ,Vreo 24 de ore cred si nici atunci nu stiu daca ar fi deajuns .
Ulei pentru unghii Moraz ...am incercat demult acest produs ..la vremea aceia am avut si un balsam de buze si o crema antiacneica ...tare bune toate ,,merita toti bani 


Luciu buze Elf ...un luciu bun , rezistent ,pigmentat si ieftin...place 
Pudra Stay Matte de la Rimmel ,pudra foarte  buna .Termin indata cea de-a doua pudra si cred ca o sa mi-o cumpar pe cea de 3a :D Gasiti review aici .
Cam atat am terminat eu deocamdata  ;))

Voi ce v-ati mai cumparat, ce ati mai terminat ? 




Etichete: