Review Solutie curatat covoare Organic Baby

Odata cu Scrumbul/Demachiant de la Janson am primit spre testare si o solutie de curatat covare .Aceasta solutie tot eu mi-am ales din multitudinea de produse bio de pe site .Nu stiu daca v-am zis dar OrganicBaby .ro este un site cu produse si cosmetice bio.Preturile sunt bune si merita toti bani  .
Asa dupa cum ziceam am avut o grea misiune sa imi aleg un alt produs pentru testare .Multe produse si varietate larga .Am decis sa aleg aceasta solutie de curatat covoare si aceasta si-a dat marele test inainte de sarbatori .
Aveam un mic covoras pe care fiiul meu si-a cam facut de cap.
Plastelina , pete de mai stiu eu ce si multe ingrediente de la tot ce mananca :)




Asa dar la curatenia dinaintea Pastelui solutia aceasta si-a aratat adevarata valoare .
Am pus intr-un lighean in jur de 2 litrii de apa si in jur de 10 capacele de solutie . Am agitat putin cu mana sa faca spume si m-am apucat de treaba .
De obicei si in mod normal folosesc manusi de menaj cam pentru orice spal.Spal vase folosesc manusi , spal in baie folosesc manusi , spal fainata port manusi , spal covoare port manusi , de data asta insa am facut un compromis si nu am folosit manusi .Am o piele tare sensibila pe maini si daca e ceva ce nu e bine ,imediat mi se usuca .In urma folosirii si spalarii mainile mele nu au suferit nici o modificare.

Covorul meu nu a iesit ca si nou ,insa mult mai curat ...pentru a fi fara de petre trebuie sa il spal :)nu cred ca  o simpla curatare il putea aduce ca la inceput, in saptamana dinainte de paste nu prea am fost pe acasa ,cel  mic a ramas cu tata si ...rezultatul e cel de sus ..m-am chiuit eu ,dar asta e tot ce am putut sa scot .Oricum eu sunt foarte multumita de rezultat si de aceasta solutie de curatat covoare si o recomand cu drag.
Ingrediente: apa purificata, citrat de sodiu, guma xanthan, surfectant biodegradabil de spuma scazuta, bergamota si salvie.

TOATE PRODUSELE DIN GAMA EARTH FRIENDLY PRODUCTS SUNT 100%NATURALE, CU INGREDIENTE CERTIFICATE ORGANIC, SUNT BAZATE PE PLANTE, AU PH NEUTRU, SUNT VEGANE, NU SUNT TESTATE PE ANIMALE, NU CONTIN FORMALDEHIDA, NU CONTIN DIOXINA, INGREDIENTE PETROCHIMICE, CLOR, FOSFATI, PARFUMURI SINTETICE SAU ORGANISME MODIFICATE GENETIC.









Etichete: