Ootd -Denim day

O dupa amiaza placuta ,cu putin soare m-a scos din casa ....Am optat pentru o tinuta de blugi pentru ca tocmai imi ajunsese coletul de la 6KS.COM si  trebuia sa scot in lume noua mea camasa .Camasa pe care o astept de mult si care imi place .Imi place ca se poate purta si cu maneca scurta dar si cu maneca lunga .
Se poarta vara asta camasile de blug si se poarta in diferite combinatii,eu pentru data asta am ales o combinatie clasica ,insa pe viitor am si alte idei :)
.A si sa nu uit , noii mei balerini de la Lovleyshoes sunt tare draguti si m-am indragostit de ei .Sunt tare comozi ,iar funditele alea xxl ii scoate din anonimat .






Camasa - 6Ks.com
Vesta - Sheinside
Ochelari Avon
Blugi No Name
Balerini Lovelyshoes







Si din nou putina prosteala :D Nu radeti prea tare de fata mea :)) M-am chinuit sa ies bine in poza si sa iesa si poza ..si poftim:)))


Ce parere aveti ?voi cu ce ati combina camasa ?

Etichete: