Mini Haul- Comanda avon

Ultima mea comanda la Avon a fost una micuta 
Vazusem in catalog noua gama de produse antiperspirante si am zis sa le incerc


De fapt cred ca nici nu le-am luat din catalogul propriu zis ci din oferta pentru reprezentati.Spray-ul a costat in jur de vreo 7 lei parca si roll-onul 5 lei parca .Asta era la oferta dar la pretul de catalog se mai adauga vreo 2-3 lei .
Dupa ce am testat vreo 2 zile spray-ul am ramas profund dezamagita.Lasa urme albe si se aduna totul la  subrat si apoi totul se sfarama si cade pe haine pe jos...e jale mare... Nu recomand asa ceva. Si pe langa toata treaba asta nici macar nu protejeaza impotriva transpiratie ...Roll-onul nu lase urme albe insa degeaba il folosesc nu protejeaza nici el nimic .DEci nu recomanda aceasta gama sunt de o foarte proasta calitate!
In schimb pe langa aceste 2 deodorante mi-am luat si un creion gel Avon Super Shok de care sunt fffffoarte incantata .Nu am reusit sa fac un swach ca lumea.Lumina e tare proasta si nu reusesc sa ii prind culoarea superba un turcoaz  .
Creionul e foarte moale si imi placeeeee trebuie sa imi iau si celelalte nuante .
Voi ati incercat unul din produsele prezentate ? 

Etichete: