miercuri, 23 aprilie 2014

Ootd -Happy Easter

Daca in ziua de Paste v-am aratat o tinuta purtata mai demult , astazi vreau sa va arat cu ce m-am imbracat in Duminica .Avand in vedere ca nu am fost acasa  ci am fost plecata intr-o mini vacanta de  2 zile. Nu am carat cu mine n'spee mii de haine , am optat doar pentru o camasa tare draguta de la frontrowshop.com si pentru a doua zi un tricoul cu dantela de la Eozy .
Astazi va prezint tinuta cu camasa , o camasa care poate fi combinata in multe feluri .Pentru aceasta ocazia am ales sa o port asa ....Inelul din imagini este tot de pe Frontrowshop si imi place de mor ,cand eram mai mica am mai avut inele de genu ..cred ca de atunci mi-a ramas pasiunea :D


Camasa frontrowshop.com
Inel frontrowshop.com
Ghete lovelyshoes.net
Cardigan lovelyshoes.net
Blugi Breshka 
Ochelari Avon










Ce parere aveti ? Am combinat cum trebuie ... voi ati fi imbracat camasa altfel ?
Share:

12 comentarii:

  1. ce draguta e camasa. hhmm.. cum de eu n am zarit-o pana acum? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima data ti-as lua ghetutele, accesoriile si incet , incet ai ramane fara nimic :D Da ... iti sta bine camasutza , e frumoasa .

    RăspundețiȘtergere
  3. E superba camasa! Sa o porti cu placere!!!!! As fi combinat-o si cu gecuta aia rosie de care m-am indragostit. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti superbaaaa, daaa si camasaa este bestiala, cat de mult imi place inelul, esti frumoasa foc asa, si arati superrr ♥♥♥ esti o mamica de nota 20, te pupp

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce camasuta draguta, iti vine foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiu camasa, am vrut s-o comand si eu, e foarte versatila si merge in n combinatii, dar mai ales cu jeansi, cool choice!! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Inelul este asa frumos :) draguta tinuta

    RăspundețiȘtergere
  8. Este foarte draguta camasa si imi place tinuta aleasa de tine! puup

    RăspundețiȘtergere