Locuri de munca

E greu in ziua de azi sa iti gasesti ceva de lucru .Eu una spre exemplu am cautat ceva timp pana am gasit ceva cat de cat ok .Bine pe mine ma interesat mereu sa am un program cat de cat flexibil pentru a ma putea modela ..servici , scoala , casa...Timp liber nu mai exista la mine ...dar scoala e pe primul plan .Puteam sa mai stau acasa sa imi termin cursurile de postliceala insa trebuia sa o si platesc pentru ca e o scoala privata .
Nu stiu cum e pe la voi insa eu stau intr-un oras mic si greu si rar se gaseste un loc de munca.Cand eram in cautarea unuia am ajuns sa caut si pe www.bestjobs.ro   la vremea aceea cred ca am gasit ceva insa nu ceea ce cautam eu. Va dati seama ca tanti de la magazinul din colt nu pune anunt pe internet , insa eu cautam , dupa cum am zis ceva sa imi ofere cat de cat mobilitate pentru efectuarea tuturor activitatilor mele .
Chiar si acum am dat o raita pe site sa vad daca nu au mai aparut ceva joburi noi si  supriza,  pentru vatra dornei nimic , insa  mi-a"  sarit in ochi  "    locuri de munca buzau 2014   o multime de locuri de munca pentru oamenii astia :) 
Am vazut locuri de munca pentru asistentii farmacii , agenti de vanzari , consultanti vanzari , manageri si multe altele ... E orasul mai mare ce sa  mai  , atatea locuri de munca acolo si la mine nimic :) Dintre toate joburile mi-a placut cel mai mult cel de vanzatoare in Deichman :) poate multe dintre voi o sa ziceti .. uite si la asta , idealul ei in viata e sa fie vanzatoare .. insa nu e chiar asa..oricum mereu mi-a placut sa lucrez intr-un magazin de haine /incaltaminte sau  de cosmetice. Sunt lucruri care imi plac si sunt sigura ca m-as descurca.Oricum din vara visul meu va lua o alta intorsatura si imi voi cauta un job in spital .O meserie adevarata , ceea de asistenta medicala .
Voi ati cautat locuri de munca pe internet ? Ati gasit ceva asa cum v-ati dorit sau cel mai bine e sa mergi personal la firma de iti depui Cv ? Ce parere aveti ?

Etichete: