De unde ne imbracam ?

Pentru mine haine ieftine online e un punct al existentei mele  :) Cumparaturile online imi plac la nebunie si dupa cum v-am spus de multe ori le prefer in detrimentul celor din magazinele fizice pentru ca mereu gasesc haine ieftine online  .


Gasesc mereu reduceri bune  si  produse mult mai calitative decat ceea ce gasesc in magazinele din oras.Daca as fi locuit intr-un oras mai mare si as fi avut un lant mare de magazine , mall-uri poate nu as mai fi fost atat de incantata de o astfel de modalitate de facut shopping.Sau poate ca ma insel .Chiar acum ma uitam la pantofi pentru barbati , sotul meu e in cautarea unei perechi de pantofi asa mai potriviti pentru primavara/iarna asta :)) Si zic primavara/iarna asta pentru ca nu mai stii ce e afara ,ba e cald de iesi in tricou ba ninge ..Ieri a nins la mine deci ... e in cautarea unei perechi de pantofi dar fara gaurele ..ii trebuie o pereche de pantofi sa ii poate purta si cand este mai caldut dar si cand se lasa mai rece .
Cum el este de parere ca mai bine dai un ban si pantoful te tine mult si bine ,cauta mereu incaltaminte de calitate si de multe ori si de firma.La noi in oras nu aveam asa ceva asa  ca ultima sansa este sa caute pe internet .
 Nu am avut niciodata probleme ca mi-ar fi prea mici sau prea mari papuci .Intotdeauna ma interesez cat masoara in talpa si compar cu cat masor eu si evit orice neplacere.
La imbracaminte la fel , masor si compar , daca pe un site nu gasesc masuratorile de care am nevoie , intreb inainte de a cumpara. S-au daca ma risc si cumpar ceva ce nu se potriveste intr-u totul mama e croitoreasa si ma ajuta mereu sa ies din impas :))
 Voi de unde va imbracati din magazinele online sau din magazinele fizice din orasele voastre ?Pe care le preferati mai mult ?

Etichete: