Vine vara ?

Vine vara , primimavara .... ? Nu stiu am vazut poze pe la diferite bloggerite imbacate subtirel si nu stiu ce sa ma cred.. parca ar fi pe alta lumea :) Ne-am bucurat si noi de putin soare si cat decat caldut cateva zile , dupa care a revenit frigul si ploile ..Alalta ieri chiar a nins toata ziua.Cu o zi inainte am iesit in oras in bluzita subtire ..iara doua zi era iarna.. Nu stiu ce sa ma cred cu vremea asta iar in spernta ca va veni vara si la mine intr-o buna ziua ...am dat o raita prin magazinele online .stiti cum sunt eu mai curioasa din fire si shopaholic .. In plimbarea mea prin mediu virtual am dat de Glittio  , un magazin online cu haine super.. Am gasit multe chestii interesante .... dar nu am bani :)):))mi-as cumpara jumatate de magazin sau vreo 3 sferturi :D
Am dat de cateva rochii de vara 2014  super .






Acestea sunt doar 2 dintre modelele care mi-au facut cu ochiul  ...rochii sunt o multime... pentru toategusturile insa trebuie doar sa intrii si sa iti alegi modelul preferat . Rochia gri si cu portocaliu , imi pace tare mult. .. nu stiu cat de mult m-ar avantaja pe mine ,nu am purtat niciodata un astfel de gen de rochie insa mie modelul imi place tare mult. Cum am intrat pe site aceasta a fost rochia care mi-a sarit in ochi si la care ma gandesc  ...Nici nu e asa scumpa si ma gandesc serios la o noua achizitie pentru  vara. Rochia cu siguranta intra pe whislistul meu primavaratic , alaturi de  perechea asta de pantofi 


Daca pentru iarna mi-am luat bocanci albastri vreau sa continui traditia si sa imi iau sipentru vara o pereche de pantofi albastri .Tocul nu e foarte inalt si imi place modelul tare mult. La capitolul incaltaminte am vazut pe site o pereche de pantofi asemanatori dar pe roz .. sunt tare draguti si aia insa pentru mine albastru e la putere deocamdata :)
Voi v-ati facut ceva whislist pentru primavara/ vara ?










Etichete: