Unde pleci in vacanta ?

Tu unde pleci in vacanta ?Eu as pleca oriunde , oricand si oricum :D Ador calatoriile si oricat de obositoare ar fi chiar si acum m-as lua bilete avion Londra . Cand vine vorba de a calatori nu mai sunt obosita nu ma mai doare nimic si nu mai am noaptea somn :)
Anul trecut am avut prima experienta cu avionul si mi-a placut . La inceput am avut ceva emotii , cred ca fiecare le are si prima si a doua... si de fiecare data cand calatoreste .
Mi-ar placea o calatorie la Londra sa vizitez  Buckingham Palace ,Trafalgar Square, British Museum, Big Ben, Hyde Park , Covent Garden, Catedrala St Paul, Westminster Abbey, Muzeul Madame Tussaud, Observatorul Regal, Globe Theatre si tot ce mai e de vizitat pe acolo .
Aaa si cel mai important sa ma dau in Big Eye,de mica visez sa ma dau macar o data cu aceasta roata sau ce o fi ea .Nu stiu cand voi avea ocazia sa imi indeplinesc visul insa pana una alta as zbura in alta parte ...Amsterdamul un alt oras care am fascineaza ,bilete avion bucuresti amsterdam   si maine mi-as comanda ..Amsterdamul este un oras  care detine un spectru vast de atractii turistice ,Muzeele sunt pe primul loc ., urmate de piete bine cunoscute ,morile de vand care nu pot fi ratate si sa nu uitam de viata de noapte :) pentru cei interesati ...
Viena un alt oras interesant si numai bun pentru petrecut vacantele .Mie de obicei imi place sa merg in vacanta la mare,  la soare  insa in seara asta am chef , chiar si de o vacanta virtuala prin orase fara mare :)
Am chef sa ma cultiv ,sa invat chestii noi si cel mai important sa calatoresc sa calatoresc in marile orase ale lumii.Doua  bilete avion bucuresti viena  ce bine mi-ar prinde acum .De fapt in luna mai am concediu si cum atunci nu prea e vreme de plaja tare mi-ar place ca Viena sa iei locul marei anul acesta .Este un centru cultural international, bogat in muzee, teatre, cladiri istorice si biblioteci , tata a fost acum vreo 2 ani si i-a placut tare mult .Mi-a povestit multe de pe acolo  . mi-a aratat si poze si de atunci mi-am dorit sa ajung insa mai mereu a intervenit altceva si planul s-a schimbat.Sper ca pana fac 80 de ani sa reusesc sa ajung sa vizite  macar unul din cele 3 orase mentionate mai sus .Chiar si 2-3 zile sa  ajung si tot as fi multumita .
Voi unde va veti petrece vacanta  ?plecati in afara sau ramaneti acasa /Romania ?
Eu si maine as pleca intr-o vacantaaaa lunga de cel putin o luna ....sa stau asa sa mi se faca dor de casa  :)

Etichete: