Tidestore on-line store

Tidestore un nou magazin online descoperit de curand ...Preturi bune ,poduse dragute si atractive 
Sexy Petite Dresses  mi-au atras atentia din start ...dupa cum ziceam modele dragute si preturi pe masura ....Bine inteles daca vreti ceva mai deosebit pentru o ocazie speciala veti gasi insa pretul se ridica putin , dar daca nu sunteti foarte pretentioase se gasesc si Cheap Maxi Dresses Plus Size .Aici preturile sunt excelente si pentru buzunarul fiecareia. In aceasta categorie gasiti si rochii mai elegante dar si rochii casual , de plaja si nu numai  .












Nu-i asa ca nu faceti diferenta intre rochiile mai scumpe si cele mai ieftine ?

Majoritatea magazinelor am observat ca au transportul gratuit , sau daca nu la toate produsele e gratuit  la o anumita categorie de produse se gaseste si transportul gratis .Asa dar pe tidestore transportul gratis aici este  Korean Clothing Free Shipping .
Preturile din nou bune  si produse wow .. eu deja mi-am facut un lunggg  whislist si mi-as comanda vreo jumatate de magazin :) dar na ma cam incurca timpul :)):))

Pentru fetele mai romantice si nu numai gasiti o categorie de produce Bohemian Clothes .Eu deja am pus ochii pe o pereche de sandale de aici si cred ca vor fi ale mele ... <3 

Nu foarte inalte cu talpa ortopedica asa cum imi place mie ... prefer acest gen de talpa in detrimentul unui pantof cu toc .
Mai sunt multe lucruri care imi plac insa dupa cum am zis wishlistul e lung .Poate am sa vi-l arat cu o alta ocazie .
Voi ati gasit ceva interesant  pe site ?

Etichete: