Pregatite pentru vara ?

Oare cand vine primavara ? dar oare cand vine vara ? Poate prin alte parti ale tarii a venit insa la mie si vara pot zice ca e primavara :)) atat de cald e :P Ei bine sa nu exagerez insa  stau la munte si se simte oarecum diferenta intre temperaturile de aici si cele din Bucuresti .De ce va spun toate asta ?pentru ca m-am saturat de frig , ploi si ninsori .Cum vad putin soare mi se umple inima de bucurie si abia astept sa scot balerinii de la "naftalina" . Pana la sandale mai am ,insa abia astept sa scot si sandalele cu talpa joasa din sifonier .Daca pe timpul primaverii sau toamna imi place sa port ghete/cizme /pantofi care au toc , vara imi place sa fiu cat mai lejer , sa imi las piciorul sa respire dupa iarna grea care a avut-o :)Prefer sandale dama cu talpa joasa pentru confort si lejeritate .
De ce sa ma chinui eu cu tocuri cand vara trebuie sa fii imbracata si incaltata  cat mai lejer si relaxata.Si cine zice ca o pereche de incaltari cu talpa joasa nu poate nu te pot scoate in evidenta sau nu pot fi elegante.Trebuie sa stii cum  sa le poti  si cu ce sa le  combini .
Oricum trebuie cat mai curand sa dau iama prin magazine ...trebuie sa imi innoiesc perechile de balerini /sandale .Vara asta cred ca am sa ma dau pe purtat si saboti.Nu am mai purtat de mult insa stiu ca sunt comozi rapid de incaltat si practici .Am vazut pe un site saboti dama piele  foarte draguti si mai sunt si la reducere  .Sunt diferite culori si chiar imi plac .
Daca iti plac intra pe site si clatestiti si tu ochi  :)
Astazi spre exemplu a fost foooarte frumos afara  , o adevarata zi  de primavara ,pacat ca am fost la servici si nu am putut sa ma bucur de aceasta zi.Oricum duminica viitoare voi fi libera si daca va fi cel putin la fel de frumos si cald afara balerinii isi vor face aparitia in garderoba mea.Iar daca totul va evolua spre bine voi putea renunta si la ei si sa port saboti sau de ce nu sandalute .
Voi ati renuntat de mult la ghete ?Ati trecut deja la sandale?sau e prea devreme ?

Etichete: