OOtd -Rock or Elegant ?

V-am aratat acum ceva timp rochita mea cea noua de la Romwe .De cum am vazut-o pe site am stiut ca trebuie sa fie a mea ..asa ca atunci cand am avut posibilitatea mi-am comandat-o .Imi place tare mult si asa ca am scos-o la plimabare.Am profitat de ziua mea libera si de faptul ca a fost cald si soareee in sfarsit ...
Am incercat sa ii dau un aer mai rock tinutei mele dar nu stiu daca am reusit .
Voi ce ziceti ? e o tinuta mai casual/rock sau mai degraba una eleganta ? eu una zic ca jacketa face diferenta ...dar tare mi-ar placea sa stiu si parerile voastree .La toata tinuta aceasta am adaugat noile mele ghete ... pe care le ador chiar daca sunt putin cam inalte pentru gustul meu si nici platforma nu e asa inalta sa fie cat de cat comozi si pentru mine .





Jacketa Sheinside 
Rochie Romwe 
Dres Lovelyshoes
Ghete Lovelyshoes
Colier Sammydress
Cercei Sammydress













Deci ce parere aveti de tinuta mea? 

Etichete: