Evenimente importante

Pentru toata lumea, in general pentru toate femeile nunta este unul din evenimentele cele mai importante din viata sa .Eu am depasit cam de multisor perioada cu nunta insa imi amintesc si acum cate emotii aveam.Totul a inceput de la sala .Am cautat restaurante  evenimente  cu mult timp inainte.Eu nu am foarte multe in oras deci cautarea nu a fost asa grea ,dar a trebuie sa incep cautarile cu aproximativ un an inainte. 
Alegerea acestuia este foarte importanta, deoarece este ideal, sa facem alegerea cea mai buna, pentru ca nunta noastra sa fie una reusita, iar invitatii sa fie incantati de evenimentul la care tocmai au participat. 

Pentru alegerea acestuia este important sa stiti si cate persoane vor participa la nunta voastra si sa faceti meniurile in functie de acestea. Totodata este important ca restaurantul sa fie suficient de incapator pentru toti invitatii, deoarece numai in aceste conditii acestia se vor simti minunat si vor dori sa iasa la dans pe un ring destul de incapator.
Vai la cate trebuie sa va ganditi.

Chiar zilele trecute o colega de serviciu zicea ca in vara vrea sa se marite , imi cerea ceva sfaturi si ideii .M-au cuprins din nou emotiile ca acum 4 ani ,pentru ca acum 4ani mai exact pe 6 februarie faceam si eu nunta.
Si am inceput eu sa ii insir , ca ii trebuie si aia si aia si cealalta ....si dupa un timp aa si sa nu uiti nici de aia ...:)) De foarte multe lucruri trebuie sa te ocupi pentru o nunta .Sunt lucruri precum , restauranul , rochia , meniul ,muzica ... de care nu ai cum sa uiti insa sunt si alte lucruri mai marunte de care poti uita avand in vedere emotiile .
Acum dupa ce am trecut prin toate sunt de parere ca e foarte bine sa ii lasi pe altii a se ocupe de toate acestea , tu sa dai doar cateva indicatii sa vezi daca e bine sau nu si cam atat . De restul sa se ocupe altii . 
Eu stau intr-un oras mic si nu prea am multe facilitati insa pentru cele din capitala am vazut multe evenimente  bucuresti si targuri de nunti unde iti poti angaja o agentie sa iti faca nunta de la cap la coada .
Mie personal mi-ar place sa mai fac o nunta  :) Nu va speriati .. o nunta cu acelasi sot ..aceiasi invitati doar ca poate mai bine organizata si fara emotiile acelea care m-au omorat :))Daca ar fi sa mai repet odata evenimentul as stii ce sa aleg . as fi mult mai linistita si ar iesi o nunta de vis.Nu ca nunta mea nu ar fi fost , dar eu sunt de parere ca intotdeauna e loc de mai bine .

Voi ce parere aveti ?

Etichete: