Cu ce ne incaltam ?

Nu stiu cum e vremea la voi insa la mine , in clipa asta ploua.. si chiar da semne sa ninga . Ieri a fost asa de cald de  puteai iesi in sandale si tricou .. astazi fulguieste .M-am saturat de vremea asta instabilaaaaa :( vreau vara vreau sa port balerini ... m-am saturat de incalaminte inchisa ... vreau sa imi las piciorul sa respire .

Sunt in cautare de pantofi dama online .Hoinaresc prin magazinele online. .. sunt franta de oboseala , nu demult am venit de la servici insa shoppingul , chiar si cel online ma relaxeaza si ma bine dispune . Nu stiu voi cum sunteti insa eu cand ajung de la servici stau jumatate de ora , o ora la calculatori si butonez, intru in magazine si imi fac mai mereu cate un whislist .

Incet incet vreau sa imi maresc numarul de pantofi pentru primavara  asta .Momentan am vreo 3-4 perechi  . Putine nu ? Sotul meu zice ca am multeee Bine inteles ca pentru mine nu sunt de ajuns si in momentul de fata astept o pereche noua de pantofi cumparata de dintr-un magazin online :)
Oricum am mai vazut ceva pantofi de dama tare draguti .Aici nu ma refer neaparat la cei cu toc ...
 
Pantofi acestia imi plac tare mult , imi place si culoare si modelul si chiar nu am  nici o pereche de pantofi in genul asta . Ii pot purta lejer la servici,stau 8 ore in picioare deci am neaparat nevoie de o pereche comoda si cu talpa joasa .
O alta pereche de incaltari  care mi-au  facut cu ochiul sunt acesti pantofi cu  platformesi talpa ortopedica .In ultimul timp am preferat acest gen de talpa in locul tocului .Bine nici nu prea am purtat eu pantofi cu toc ...iar daca am facut-o am facut-o rar . Acum de cand cu pantofi cu platforma pot fi mereu sexy , eleganta si ii pot combina cu aproape orice .
 
Dupa cum observati si pantofi cu talpa joasa cu cei cu talpa ortopedica au culoarea rosie. Nu stiu ce e cu mine  insa in ultimul timp am cam fost invadata de rosu :D
Jacketa rosie , palton rosu, geanta rosie , pantofi rosii , nu stiu ce inseamna asta ..insa cred ca in aceasta perioada ma atrage rosul.
Voi cu ce va incaltati ? Ce gen de pantofi purtati in primavara asta ?



Etichete: