Ce jocuri cumparati ?

Stiu ca o mare parte dintre cititoarele blogului meu ,aveti copii si de aceea imi permit sa va mai scriu si eu din cand in cand cate un articol despre copii , desprea sanatatea lor sau despre jucarii sau cu ce s-ar putea juca .
Piciul meu are deja 3 ani jumatate , nu stiu cand a trecut timpul si cand a crescut atat de mare ... ma uimeste pe zi ce trece  , dar asta e alta poveste .Mereu am cautat sa ii cumpar jucarii si jocuri educative , bine mereu s-a mai strecurat si o masinuta , dar am vrut tot timpul ca atunci cand se joaca sa invete si ceva .
Nu tot timpul e foarte incantat de jocurile unde necesita prea multa atentie si nu prea ii place sa coloreze din ce am observat eu :) 

Insa in dimineata asta , in timp ce mergeam la camin s-a oprit in fata unui magazin cu jucarii si mi-a zis ca vrea jocuri puzzle .

Este un magazin cu jucarii ,  in drumul nostru catre camin si va dati seama ac e foarte tentant pentru el .Bine ca dimineata e inchis cand trecem noi , ca altfel nu stiu ce ma faceam eu :))Si dupa cum ziceam , trecem zilnic prin fata magzinului si opreste si imi zice ca vrea aia , aia sau aia.. si aici ma refer la o masinuta  , elicopter , o " mocicleta " ceva ...In dimineata asta ma uimit ca el vrea puzzle .
I-am explicat ca are de lucru putin  , de pus cap la cap multe piese din care sa ii rezulte o imagine ..
A stat el putin si apoi imi arata altceva. Se uita la mine zi imi zice :
"- Bine atunci mai mai vreau puzzle ... vreau lego " 
I-am zis: -Dar ai deja lego acasa .
Iar el imi rapunde : -Da , dar nu am jocuri cu lego ninjago .
Am ramas interzisa ... si il intreb dar de unde stii tu de jocul asta ? 
De la Dadid din grupa mare ... 
Mda ce sa ii mai zic :)
Dupa cum ziceam, pe zi ce trece ma uimeste cu tot felul de chestii ,le aude/vede la colegi, la adulti , retine totul .. si apoi vine acasa si imi zice mie .

 De accea raman la concluzia ca merita pe langa masinute /avioane si jocuri sa ii puna mintea la contributie , jocuri educative jocuri ce pot fi jucate impreuna cu mine/tata .

Voi mamicilor ce fel de jucarii cumparati copiilor vostrii ?

Etichete: