Cadouri pentru cei dragi

Chair daca a trecut perioada ...sarbatorilor, valentine's day sau 1/8 Martie cadouri se pot face oricand .
Si daca stau bine si ma gandesc indata trebuie sa vina iepurasul ... deci o noua repriza de shopping , de cautat cadoul perfect pentru iubit/sot , mama /tata sau prietena cea mai buna.
Cu toti cred ca ne-am cam saturat de primit/daruit  clasicele cadouri  sau chestii banale pe care le gasim in orice magazine . Luna viitoare e ziua sotului asa ca m-am tot gandit ce si cum sa ii iau ...Vreau sa ii iau ceva produse personalizate Promotion , ceva sa stie ca e de la mine si sa ii ramana toata viata.  
Se pot persoanliza multe lucruri ... si poate daca va zic de rame foto personalizate veti zice ca si asa e expirata ....Mi se pare interesant si ceva nu foarte  comun pentru un cadou . O rama foto cu poza preferata a sarbatoritului e ceva ce am mai intalnit , insa daca rama are si un mesaj personalizat ,  pentru acesta deja pot zice ca e ceva mai aparte .
Tu cum te-ai simtii sa primesti un astfel de cadou ? o rama , o poza si sub poza un mesaj care sa iti insenineze ziua ori de cate ori privesti spre ea.Mie una mi-ar placea si mi-as dori un astfel de cadou .
Am mai vazut si tricouri personalizate ieftine si asta mi se par o idee buna la fel ca si ramele foto .
Mereu mi-au placut indragostiti care mergeau pe strada cu tricouri cu poza lor si se mandreau cat de mult de iubesc .
Ce mandra as fi si eu cu un astfel de tricou sau un tricou cu un mesaj personalizat .Ce bine m-as simtii daca as stii ca acel mesaj ma reprezinta , e scris special pentru mine si e scris cu multa dragoste . 
Deci aviz amatorilor/amatoarelor care vreti sa imi faceti o supriza puteti incepe cu un cadou personalizat " cu dedicatie " pentru mine .Voi pune lucrurile la de cinstre si voi avea grija de ele ca ochi din cap .Mi se pare o idee de cadou originala si cu un mare impact .
Voua cum vi se pare ideile mele ? Voi ce idei de cadouri aveti ?