Wishlist Aupie

Cate dintre voi ati auzit de Aupie ? Eu am auzit mai demult insa nu prea am avut curaj sa ma uit pe site mai in detaliu , pentru a nu-mi face rau la ce produse frumoase sunt pe acolo :) 
Pe site  puteti gasi de la haine ,  accesorii pana la genti si pantofi, toate acestea la preturi , perfecte pentru toate buzunarele.Preturile nu mi se par mici sau mari fata de alte magazine online , de acest gen .

Eu va invit sa dati o raita prin magazin si zic ca  este imposibil sa nu gasiti ceva cpe placul vostu. Sunt o multime de produse frumoase, de la cele mai casual pana la cele mai elegante si chiar accesorii barbatesti .
Curioase ce mi-a atras atentia cel mai mult ??


Tricou cu bufnita 


Un alt tricou tare dragut 


Nu-i asa ca e dragut ?


Geaca rosie 


Rochie eleganta 

Fii regina balului 


Bluzita Sweet 

Pantofi <3 


Red necklace

Red Bag 



Bratara barbateasca  


Bratari pentru el si ea 

Si lista poate continua ....dar ar fi bine sa ne mai limitam :))

Voi ati gasit ceva sa va placa ?Puteti sa imi lasati link-urile mai jos chiar sunt curioasa de alegerile voastre .







Etichete: