Ultima comanda Aoro.ro + Review Garnier Pur S.o.S

Nu v-am mai aratat de mult ce cumparaturi am mai facut , din lipsa de timp si pentru ca nu am facut cumparaturi prea mari, ce meritau aratate :)). In materie de hainute v-am tot aratat ce a fost de vazut  dar acum a venit si randul cosmeticelor .:) Cosmetice sau mai bine spus produse pentru ingrijirea tenului cu probleme .
In ultimul timp am tot avut probleme cu tenul , nu stiu de la ce si cum insa tot m-am trezit cu mici monstruleti pe fata.Ceea ce foloseam inainte ma incanta la inceput insa pe parcurs nu isi mai facea efectul .Acum am mai descoperit ceva si sper sa am multumeasca mult timp de acum incolo. 




Asa dar mica mea comanda contine un mic cadou pentru sotul meu  , pe langa altele mai adaug si un set de rezerve pentru aparatul lui de ras .Serviciul sau e de asa natura incat la 2-3 zile trebuie sa se barbereasca deci ii sunt indispensabile aceste rezerve .Avem multe de sarbatorit lunile astea si e rasfatat din mai multe parti .
Aniversarea casatoriei noastre , ziua indragostitilor , 1 martie si in curand ziua lui de nastere. 1 martie va mira?La mine in zona 1 martie este ziua barbatului si pe 8 martie ziua femeii.Dar am sa va povestesc mai multe despre asta cu alta ocazie .
Pentru mine mi-am luat  o lotiune tonica pentru ten cu probleme de la Garnier , un stilou Garnier pur SOS  si o ascutitoare chiar aveam nevoie de una .La comanda am avut dreptul sa imi aleg un cadou si am optat pentru o mostra de parfum   Liz Claiborne Curve Chill  for Him ,care pot sa va zic ,miroase divin ( a barbat ) cum imi place mie sa zic :))
Stiolul Garnier Pur SOS este al doilea pe care mi-l comand deja :)
Imi place cum actioneaza acest gel .Contine acidsalicilic si dupa parerea mea isi face treaba foarte bine .
Il aplic seara inainte de culcare si asta dupa ce ma demachiez si imi curat tenul cu gelul de curatare cu pensula  iar apoi aplic lotiunea tonica de care va vorbeam mai sus .
 Am observat ca impreuna fac minuni si ma gandeam ca la urmatoarea comanda sa imi cumpar si o crema tot de la Garnier si tot pentru tenul cu probleme . Eu cred ca daca va fi setul complet isi vor face treaba mult mai bine cu un efect mai mult decat ok .
Garnier pur SOS este un gel incolor si inodor ..ce
contine zinc cunoscut pentru proprietatile sale de control, un agent anti-bacterian pentru puterea sa de curatare, si 100% extract de castravete cunoscut  pentru calitatile sale energizante si hidratante. Aceasta combinatie de ingrediente active naturale ajuta la toate problemele asociate cu tenul gras.
Deci aplicat exact pe "problema " pana dimineata te lasa aproape fara ea :) In general il  aplic pe cosurile inflamate si cele cu care ma mai trezesc dimineata sau cele care apar in zilele delicate .Dupa cum ziceam il aplic seara inainte de culcare iar dimineata roseata dispare ,umflatura de retrage si ramane doar un semn , la a doua, maxim a treia aplicare deja acel cos a fost un vis urat .Dupa ce aplic gelul pe "problema" simt cu actioneaza si simt o senzatie de racorire foarte placuta de altfel .De la menta cred :)
Designul este unul simplu un tub de 10ml cu varful inclinat putin si se poate aplica direct de acolo .Intr-un fel igienic pentru a evita sa pui degetul pe cos . 

Si ca sa fac o mica comparatie cu un gel asemanator de la Avon ... acela doar reduce roseata si cam atata cosul ramanea acolo , acest gel datorita ingredientelor sale ajuta si la tratarea lui eficienta .
Mie unu imi palce tare mult .Se si vede nu ?Al doilea tub cumparat .

Il gasiti pe Aoro.ro
Pret  21 lei
Gramaj : 10ml 
Nota mea 9,5/10

Voi ati folosit produse de al Garnier ?Cum vi se par ?

Etichete: ,