Tu cum te relaxezi?

Nu stiu voi cum sunteti insa eu una daca s-ar putea as sta pe laptop mult si bine si m-as juca ore in sir .Bine nu imi neglijez familia insa atunci cand prind ocazia , cand nu scriu pentru blog si am putin timp liber imi place sa mi-l petrec pe jocuri-gratis.ro .

Pentru cele care nu l-ati descoperit inca si va place sa va jucati , sa va destindeti va invit sa dati un ochi .Sunt jocuri pentru toate gusturile si pe toate categoriile .
Preferatele mele sunt jocurile Mahjong si jocuri Barbie :D .
Da jocuri Barbie ce va mira :)) sunt o fashionista si acest joc chiar daca e pentru fetite mie imi place.
Imi place sa imi machiez domnisoara , sa o imbrac cu ce vreau eu si sa ii accesorizez tinuta :)

Imi place ca ii aduce  aminte de copilarie si chiar daca am 26 de ani sunt inca un copil. In copilarie  papusile mele aveau parte de tratament regesc ,zilnic le schimbam tinutele.Mama fiind croitoreasa aveam mult material disponibil pentru atelierul meu de creatie :)
Si ca sa revenim la jocurile din ziua de azi .... acesta e modul meu de relaxare .Sunt diferite jocuri cu Barbie si zilnic joc unu , doua, apoi ma axez pe  Mahjong si cand am timp mai joc si un Diner Dash ..un joc pe care il jucam de mult in tinerete :)):)) Esti un fel de ospatar si servesti cat mai multi clienti , le prepari ceea ce vor ...ce sa mai imi place :))
Un alt joc care imi place la fel de mult e Zuma :D si sa nu imi ziceti ca voi nu ati jucat niciodata ca nu va cred :))
Bine si daca o mai lungesc am sa va zic toate jocurile de pe site :))Imi plac multe si  cand am timp joc din fiecare cate un pic ..
Asa ma relaxez eu cel mai bine .

Voi cum va relaxati ?Jucati astfel de jocuri ?

Etichete: