Tag -Despre frumusete

Am gasit tagul asta demult la cineva nu mai stiu la cine , am salvat intrebarile si ziceam ca am sa il fac si eu odata pentru ca mi-a placut.Ei bine uita ca acum i-a venit randul :)

Deci sa incepem 

1.Parul tau natural este cret sau drept? 

Este drept si ca orice fata care are parul drept il vreau cret :)) Bine nu tot timpul , am si momente cand imi place ca am parul drept si imi place ca il scutesc de indreptatul cu placa :) 

2.Iti vopsesti parul singura sau mergi la salon? 

Sincer nu prea vad rostul vopsitului la salon .Bine vopseaua e mult mai buna/ sau nu si tine mai mult , insa in afara de asta nu merita sa dau milioane pe un vopsi cand pot scapa chiar si cu 20 de lei pentru un vopsit .


3.Porti in fiecare zi aceeasi coafura sau iti place sa le schimbi?

Inainte imi placea sa port diferite frizuri , tunsori , dar acum de cand cu serviciul ..si trebuie sa pot sapca zilnic m-am cam puturosit  si port parul legat in coada/coc sau desfacut.

4.Iti faci singura manichiura si pedichiura sau mergi la salon?

Acasa singuica.

5.Cat de des iti schimbi oja de unghii?

La 2-3 zile 

6.Iti dai cu oja pe unghiile de la picioare si iarna, sau doar vara?

Tot timpul , ce daca e iarna unghiutele de la picioare nu au si ele nevoie de atentie :)

7.Cat dureaza pentru tine sa iti aplici machiajul?

Depinde , daca ma grabesc , crema, fond de ten , un creion , rimel .ruj ...asta dureaza undeva la 10 min iar daca am timp poate sa dureze si 45 de minute

8.Ce machiezi mai intai:ochii sau fata?

Fata .Aplic fondul de ten si apoi trec la ochi.

9.Colectionezi machiaje sau cumperi doar ce ai nevoie ? 

Cam complicat aici , pentru ca in ultimul timp am cam ajuns sa imi fac colectii 

10.Aplici un machiaj ,,full face” in fiecare zi?

Cam da, avand in vedere ca merg zilnic la servici ,iar cand sunt libera ies de obicei in oras si iar ma machiez 

11.Port machiaj cand esti singura acasa sau cu familia ta?

Nu atunci las tenul sa respire 

12.Ai iesi din casa fara machiaj?

Ies , insa nu prea imi place , am tenul prea alb si ma intreaba lumea mai mereu daca ma simt bine  si nu sunt bolnava :))

13.Cate produse high-end detii?

Depinde ce se considera produse high-end .. asa am farduri bourjois , fond de ten clinique , max factor  insa nu arunc cu banii pe produse care mi le pot lua cu bani mult mai putin si calitate asemanatoare. 

14.Iti planuiesti outfit-urile de seara sau te decizi pe moment?

Depinde daca e de plecat dimineata devreme , ma gandesc de cu seara , daca am putin timp dimineata atunci ma orientez dupa vremea de afara :)

15.Ce inaltime ai?

1,64 cm 

16.Vorbesti vreo limba straina?

Engleza prea putin  ,doar cat sa ma descurc ,nu am facut la scoala  . franceza am facut din clasa a 2 pana in a 12 dar nu mai stiu absolut nimic ...deci la acest capitol sunt varza .

17.Pastrezi o lista cu produse pe care vrei sa le incerci sau te uiti la alte bloguri/postari?

Nu am nevoie de o lista ..daca vreau ceva in sta pe creer pana mi-l cumpar :))

18.Cum ai inventat numele blogului?

Din pacate nu e unul original ...dar dupa numele meu 

19.Care este culoarea ta preferata?

Sincer nu am una anume ,insa tind sa cred ca ar putea fi rosu .

20.Injuri?

Mda ...Ca mai tot omul la nervi ii mai trag cate una ...dar asa mai nevinovata :))


V-au placut intrebarile ?Puteti sa il preluati si voi daca doriti .

Etichete: