Shopping de la reduceri ?

Hai primavara , hai .... m-am saturat de cizme, bocanci si sosete groase :) Vreau sa vina primavara sa mai scap si de imbracamintea groasa si  de tot .
Daca la capitolul haine stau cat de cat bine .. la incaltaminte stau cam prost .Bine stiti si voi ca mai toate femeile oricate ar avea niciodata nu sunt destule ...si niciodata ceea ce trebuie :) 
Asta iarna mi-am facut oarecum stoc de incaltaminte pentru sezonul ce a trecut iar de acum trebuie sa ma apuc de ceva shoping online pentru incaltaminte de primavara .
Am vazut ceva reduceri pantofi Matar.ro si zic eu ca trebuie de dat navala si de profitat de ocazie .
 Cum acum e reducere cam peste tot poate voi sunteti multe care cumparati din magazine fizice ..  dar eu sunt adepta shopingului online ,cred ca stiti deja asta .Imi place sa imi cumpar incaltamintea in functie de culoare, de design si de hainutele pe care le am in dulap cu care s-ar potrivi.In totdeauna inainte de a-mi comanda ceva ma gandesc oare cu ce combin  cu ce asortez.. Mereu imi fac in minte o tinuta , doua , trei cu produsul respectiv si daca imi place si imi ies combinatii ii aleg daca nu mai caut pana gasesc ceva potrivit pentru mine .

Pentru primavara asta ...m-am gandit sa port cat mai mult botine si ghetute fie ele  elegante sau de purtat zi de zi .Am gasit cateva botine dama tareee dragute .
Spre exemplu botinele astea le-as combina cu jachetica mea rosie ,pe care o astept cu nerabdare .Comandata tot online bine inteles.                                                                                                             

Pentru mine care nu port foarte mult tocuri nu sunt  o pereche de botine foarte comode,sau cel putin asta cred eu acum ...dar daca le-as avea in picioare probabil mi-as  schimb parerea .Nu stiu ...zic si eu 
La perechea asta de botine cu siguranta nu as avea nimic de obiectat ... sunt superbe , o culoare placuta si zic eu astea sunt comode .Prefer de 10 ori mai mult o pereche de platforme decat o pereche de pantofi cu toc. Botine de genul acesta le poti combina usor cu aproape orice ...si cu fusta si cu pantaloni...poate chiar si o rochita .
Si pentru ca la Matar.ro sunt reduceri si chiar lichidari de stoc de ce sa profitam doar noi ?Cele care aveti copilasi sa stiti ca puteti comanda si pentru ei ceva .Reduceri sunt si la incaltaminte copii .
Puteti sa profitati si sa  le cumparati ceva pentru iarna viitoare sau puteti cumpara adidasi si ghetute/pantofi  pentru primavara ce urmeaza .Am vazut si pentru cel mic al meu cateva perechi foarte dragalase si la preturi super .

Eu zic sa profitati acum de reduceri si lichidari ....ce e cumparat e bun cumparat mai pe urma e posibil sa va doriti o pereche de incaltari si sa nu va mai permita bugetul .
Eu ador sa fac shopping , fie el si online ....si imi place sa profie de reduceri.
Voua ?


Etichete: