vineri, 28 februarie 2014

Ootd-Simply Valentine

A trecut Valentine's Day ... am tot presupus ca ma imbrac cu aia .. cu aia .. sau cu aia ...insa  pana la urma am optat pentru o camasa neagra ,o pereche de blugi simpli , o pereche de botine rosii asortate un inel cu piatra mare .Deasupra camasii am optat pentru un cardigan intr-u cat suntem totusi in februarie , la mine seara se lasa destul de rece si in plus camasa e destul de transparenta .




Camasa Aici 
Botine Aici 
Cardigan Aici 
Cercei Aici 
Blugi Miss Botino
Inel  Local Store





Ce Parere aveti de tinuta mea simpla ?




Share:

10 comentarii:

  1. Ce frumoasa e camasa ♡ si culoarea cardiganului e foarte draguta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Camasa si botinele m-au cucerit! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tinuta si eu de ziua indragostitilor am ales o tinuta simpluta in care eu ma simt comfortabil :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce draguta esti!
    Imi place tinuta!:*
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Cea mai frumoasa tinuta e cea care te simti tu bine . Super faine botinele si sunt pata de culoare de care aveai nevoie .

    RăspundețiȘtergere
  6. ador botinele tale :D
    cu orice te imbraci iti sta f bine :*

    RăspundețiȘtergere
  7. E foarte frumoasa tinuta ta.Imi plac botinele,sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac foarte mult botinele si cerceii. Pantalonii parca ascund din frumusetea botinelor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac detaliile de pe gulerul camasii. :)

    RăspundețiȘtergere