Ootd -La sanius

Poate va mira titlul postarii insa pozele sunt facute mai demult cand inca aveam zapada aia multa...cand ninsese in toata tara .Nu am avut timp sa va arat pozele si m-am gandit ca azi e ok sa fac o postare de genu' n-am mai facut de mult si chiar mie dor oarecum de zapada. Pe partie este spectacol asa numitele  " Serbarile Zapezii " si la noi ploua ...la noi pe vremea asta ar fi trebuit sa fie zapada... dar daca Doamne Doamne nu a vrut .. cred ca ne rezerva altceva .
E si dupa cumva spuneam ... a fost o duminica cu multa zapada... mi-am luat sotul si copilul si am iesit la sanius , mi-era asa dorrrrrr .
Am purtat geaca asta foarte draguta  care tine foarte cald ... si un pulover  care de asemenea e calduros .Mi-am asortat totul cu  o pereche de bocanci , fara alte accesorii si am iesit la sanius <3





Geaca aici si aici
Pulover aici
Blugi Local store
Bocanci Online store
Manusi Tally  Weijl 
















Ce parere aveti ?Va place tinuta mea pentru sanius ?

Etichete: