Hai la joaca !

V-am tot innebunit  ca vreau sa vina primavara .Cred ca toate vrem  asta ... acum mai nou a inceput sa ploua .Vreau sa incalzeasca sa poate iesi si baietelul meu afara... sa se termine cu racelile si sa putem iesi in parc . Cel mai mult ne plac plimbarile cu tricicleta BestKids.ro  .Avem si bicicleta dar inca suntem fie prea micuti fie prea lenesi sa pedalam :))Nu stiu exact care e adevaratul motiv. Tricileta are si maner cu care ma pot ajuta sa il imping sau daca vreau sa il las si pe el sa mai pedaleze il pot detasa de acolo .Mie una ca parinte mi se pare tare comoda si practica .
Stiu ca o parte din cititoarele mele sunteti si mamici si stiti si voi ce important este ca cea/cel  mic , sa aiba activitati cat mai interesante si solicitante .Jucarii din lemn pentru copii  este o obtiune pentru cand nu putem iesii din casa chiar deloc .Sunt multe jucarii interesante , o gama diversificata  de la cele educative , de constructie si multe altele  . Mie una mi se par tare practice  jucariile din lemn .Nu sunt toxice ca si cele din plastic .Stiti si voi copii baga aproape orice in gurita .Se strica mult mai greu si sunt rezistente la socuri (cazaturi) sau alte "intemperii " :))
Si daca stau sa ma gandesc mai bine vreau sa vina vara .Am vazut ofera piscine gonflabile  si pe langa asta saltele , topogane gonflabile si alte nebunii de genul asta .Cum eu iubesc marea , observ ca si cel mic mi-a mostenit aceasta parte si daca s-ar putea ar sta nonstop in apa . Iar cum anul acesta din pacate nu cred ca vom ajunge la mare ... avem alte prioritati , o piscina in curte la bunii ar fi perfect . Un soare fierbinte si la joaca cu noi .Daca e vorba de joaca eu sunt prima ... cand e vorba de balacit iar sunt prima .. mai pe scurt Hai la joaca ! Nu stiu astept primavara , vara ce o fi doar sa se incalzeasca putin sa pot iesii in parc .
Voi va jucati? Mai dati in mintea copiilor cate odata ?

Etichete: