Cum e cu timpul ?

Timpul asta e pretios pentru mine ... de ceva vreme  am foarte putin timp pe care trebuie sa il impart in multe activitati . Activitati peste activitati ... nu stiu cand o sa intru si eu in normal ...sa am timp sa merg la servici , sa ma bucur de familie sa imi fac toate indatoriirile de mama, sotie , prietena .E complicat tare .. imi trebuie o busola Watchshop.ro sa imi arate drumul , sa ma scoata la suprafata .
Nu stiu voi cum stati la capitolul asta ..insa eu tanjesc dupa cateva momente de liniste  , nu stiu poate si ca aproape 4 ani de zile am fost acasa , am dormit cat am vrut , am iesit unde si cand am vrut ...nu depindeam de nimic si tot timpul era al meu .
Am vazut pe http://www.watchshop.ro/ceasornicarie/  o multime de ceasuri care m-ar putea ajuta sa imi organizez timpul mult mai bine .  Dupa ani si ani de evolutie, in zilele noastre putem gasi diferite tipuri de ceasuri, cum ar fi : ceasul solar, clepsidra, lumanarea gradata, ceasurile mecanice, ceasurile electromecanice, ceasurile electronice, ceasurile atomice, de perete, de buzunar, desteptatoare, pentru scufundatori, pentru sah, pentru piloti si chiar si ceasuri astronomice.Ceasul de mana a fost inventat in timpul primului Razboi Mondial. Primul om care a purtat un ceas de mana a fost fizicianul francez Blaise Pascal. Si eu l-am descoperit abia anul trecut :)))
De vre-un an si ceva am inceput sa port ceasuri si imi plac destul de mult. Inainte nu puneam accent  pe un astfel de accesoriu insa am descoperit ca un ceas frumos si elegant poate completa o tinuta foarte bine .
Intra pe site si bucura-te si tu de ceasuri frumoase si nu numai. Acest site are si un showroom in Bucuresti  chiar si un cesornicar   priceput  asa ca daca aveti acasa ceasuri stricate apelati cu incredere .
Voi cele din Bucuresti sunteti din nou  niste norocoase .Puteti vedea cu ochii vostri ceasurile frumoase pe care noi le putem admira doar pe site .

Etichete: