Cu si despre carti

Nu stiu cum e cu voi..cum sunteti voi ,insa eu cu rusine in "glas " va spun   (scriu) ca nu am mai citit o carte de acum vreo 4 ani  .Nu mai am timp... abia am timp sa imi citesc cursurile pentru scoala .. de o carte insa nu :( Mi-ar placea sa am timp ...mi-ar placea sa citesc ...nu stiu orice ...mi-ar place imi imbogatesc cultura generala ... stiti vorba aia "Omul cat traieste invata" .Trebuie sa fac ceva in privinta asta....cum termin cu invatatul pentru examen , cum imi termin lucrarea de diploma primul lucru care am sa il fac am sa ma pun pe citit . Imi caut un servici unde sa nu fiu atat de solicitata si sa am timp sa citesc cat vreau :)):)) 

Sunt atat de invidioasa pe prietena mea cea mai buna. .. are un servici de asa natura ca toata ziua sta si citeste :) Mi-a recomandat  o  data Gargantua şi Pantagruel , nu stiu cate dintre voi ati auzit despre Francois Rebalais la mine a fost prima data ...dar m-am documentat si am aflat ca acest scriitor francez a scris multe romene . Romanul lui Rabelais este una dintre capodoperele universale, o opera de dimensiuni gigantice, la fel ca marimea personajelor sale. Dincolo de umorul spumos, adesea obscen, se desfasoara dezbateri serioase cu privire la educatie, politica si filosofie.  Romanul Gargantua si Pantagruel este un roman satiric, comic si fantezist, compus din cinci carti, inspirat din lucrari populare anonime, care, dincolo de aparenta, contiin profunde observatii realiste asupra moravurilor epocii, surprinse din perspectiva satirica .Mi s-a parut interesant romanul ,insa prea lung... eu nu am timp sa citesc o carte ..apai 5 .In dorinta de a citi totusi i-am spus sa imi spuna ce citea in acel moment mi-a spus ca citeste Ratiune si simtire  si mi-a mai spus ca aceasta este una dintre acele carti pe care le citesti cu sufletul la gura si pe care le apreciezi pentru complexitatea personajelor care dau viata romanului. 
Mi-am zis hmm interesant ...si am rugat-o sa imi dea cateva detalii .Mi-a zis ca subiectul cartii este centrat pe 2 surori sensibila Elinor si pasionata Marianne, ale caror sanse de a se casatori par condamnate pentru totdeauna de brusca pierdere a averii familiei.Povestile de dragoste traite de cele doua te vor fermeca sau, dimpotriva, te vor indigna  depinde cum privesti lucrurile. Ele se incapataneaza sa caute dragostea intr-o societate ahtiata dupa averi si statutul social.
Mi-a placut subiectul carti si i-am zis ca trebuie sa o citesc .Atunci prietena mea mi-a zis :
-Sau daca vrei ceva mai aparte poti citi si Cartea gesturilor  .
Un gest este o actiune cate-ti spune multe despre ceea ce gandeste cineva, chiar daca persoana insasi nu este constienta de acest lucru. Gesturile sunt extrem de edificatoare.
Felul in care stai, pozitia umerilor, felul in care iti misti picioarele, expresia ochilor si a sprancenelor spun mult despre cat de dominant sau de supus te simti. Chiar si atunci cand incerci sa-ti ascunzi sentimentele, atitudinea ta sexuala este tradata de ochi si gura.
Oriunde te-ai afla, orice ai face, gesturile sunt indicii importante ale starii tale de spirit.Sa stii ca e foarte intereanta !
-Daa asta  o vreau, ii zic eu ...
Nu ar fi intereant sa ii poti citi pe cei din jurul tau.Trebuie sa imi fac timp ,trebuie sa citesc aceasta carte ,chiar mi se pare interesanta si captivanta .

Voi cand ati citit ultima carte ?

Etichete: