joi, 27 februarie 2014

Cu ce ne mai imbracam ?

M-am saturat de vremea de afara , acum e cald , acum e frig ...si mai pe seara ploua ...Astazi a fost asa frumos si cald .. si in seara asta cand am iesit de la servici erau deja -6 grade .Deci sa sa mai inteleg de la vremea asta .Plec primavara de acasa si ma intorc iarna sau cum vine treaba asta :))
Nu stiu cum ce sa ma mai imbrac sa ma incadrez criteriilor de afara ..oare niste paltonase mai subtirele ar fi ok ?












Si lista poate continua  :) Acestea sunt doar cateva din modelele ce le-as purta si ar fi potrivite pentru mine .Voua ce va place ?Ce ati purta sau ce purtati pe vremea asta ?







Share:

7 comentarii:

  1. ce frumoase sunt primele 4 :D
    mai ales al 4-lea <3

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am îndrăgostit de paltonul alb. Este superb!

    RăspundețiȘtergere
  3. Primele trei sunt superbe. Momentan merg pe un palton mai subtire, in curand sper sa trec la gecuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac foarte tare tinutele alese de tine, le-as purta si eu.

    RăspundețiȘtergere