Ador rochiile

Valentine's day tocmai ce a trecut , insa cu pasi repezi se apropie 8 Martie , o alta sarbatoare agreata de noi femeile .O sarbatoare nationala si internationala  cand suntem din nou rasfatate si din nou cadorisite :P
Daca nu v-ati innoit garderoba cu ceva haine de dama , acum cu ocazia zilei indragostitilor , insa mai aveti timp sa va axati pe rochii ,  rochii de club  daca aveti de gand sa petreceti in oras .
Depinde de locul unde veti petrece si de ceea ce va place sa purtati .
Eu de la un timp m-am cam indragostit de rochite ...nu conteaza ca sunt rochii de vara sau cele de iarna. ..V-am si aratat 3 postari unde am purtat rochii.

Vara trecuta am purtat aproape non stop rochii si  fuste si nu m-am saturat de ele : ) Mi se pare ca dau un aer de eleganta  si te schimba mult o rochie fata de o tinuta casual sau una sport .
Spre exemplu aceasta rochie mi se pare tare versatila , o pot combina fie cu pantofi/sandale cizme..cu toc  fie cu o pereche de ghete joase , poate chiar si o pereche de tenesi .Chiar si in varianta cu tenesi tot mi se pare o tinuta mai eleganta si feminina .
Acum nu vreau sa ziceti ca mi-a pus pata pe rochii si numai rochii port sau ca va zic voua purtati rochii si veti fi elegante ...Nu doar ziceam asa ca mi sa pus pata pe ele si le-as purta non stop.

Dar daca nu sunteti adeptele rochiilor pentru o iesire de 8 martie puteti opta si pentru o pereche de pantaloni din piele   in combinatie cu un top si o pereche de ghete /pantofi cu toc si si efectul va fi aproape acelasi pe care l-ati avea si daca ati purta o rochita .
Deci in concluzie voi cu ce va imbracati ?Eu cu siguranta optez pentru o rochie :)

Etichete: