Vine iarna ?

Zilele trecuta ma bucuram ca este cald afara si era o vreme asa frumoasa ziceai ca vine primavara.
Intorsatura de 90 de grade si afara ninge si viscoleste ... intr-un fel ma bucur , stau la munte si iarna asta nu am apucat sa ma bucur de zapada , partie ... si plus de asta daca ninge si zapada tine la noi in oras la inceputul lunii februarie se tin Serbarile Zapezii ...  o chestii tare faina , avand in vedere ca la noi se intampla rar din astea. : ) Si ca sa revenim la frigul nostru ... am dat si eu navala prin magazinele online ... si am gasit pe Lovelyshoes  cateva hainute  numai bune pentru iarna ce tocmai s-a intors  si  destul de ieftine ..


                                                                                  O gasiti aici 





Doar 18 $ o gasiti aici 

  

Le gasiti aici  


O gasiti  aici  in mai multe variante si costa doar 9 $ 

Sunt o multime de haine si nu numai   pe site  .... eu zic ca merita sa dati un ochi , nu se stie ce va cade cu tronc  :) 


Etichete: