Review Apa termala de la Avene

2013 s-a incheiat , indata e gata si prima luna din 2014...in tot acest timp am stat si m-am gandit.... mama ce de bani am bagat in cosmetice . Nu zic ca ar fi chiar o problema , ( grava:))  ),  insa o parte dintre ele nu mi s-au potrivit si am mai dat si o caruta de bani pe ele .
Nu vreau sa vorbesc acum despre ce nu mi-a placut si ce  nu mi s-a potrivit  insa pot sa va zic ca produsele de la Mario Badescu,  sunt foarte scumpe si am avut de suferit de pe urma folosirii acestora. Nu stiu poate voi sau unele dintre voi sunteti multumite , eu una nu .
Ce mi-a salvat tenul a fost apa termala de la Avene  , bine banuiesc ca nu a facut toata treaba singura pentru ca am folosit-o in combinatie cu  Avene Cleanance masca pentru exfoliere ten cu probleme, acnee si Avene Skin Care crema calmanta pentru ten sensibil, cu probleme .La aceste produse am mai adaugat ca si bonus o crema pentru contur ochi 25+ , pentru  a fi gama completa :) 





 Aceste produse au facut minuni pentru mine si cel mai mult ma incanta apa termana .Dar hai sa va povestesc putin despre aceasta minune :)
Descrierea oficiala a produsului 



Apa termală Avène este ȋmbuteliată direct de la sursă, asigurând conservarea tuturor proprietăţilor calmante, anti-iritante şi anti-inflamatorii.


Beneficii


Veţi fi învăluiţi de o senzaţie de catifelare şi calmare.
Întreaga puritate delicată a Apei termale Avène Thermal vă oferă protecţie de durată.

Ce cred eu ?
Apa termala este aliatul tenului sensibil, iritat, deshidratat si tot odata unul dintre cele mai naturale produse cosmetice,   Are efect calmant, contribuind la refacerea echilibrului natural al pielii. E special conceputa pentru a linisti micile afectiuni, cauzate de expunerea exagerata la soare, epilat, reactii alergice usoare, acnee. Apa termala Avène contine un procent mic de minerale, neafectand starea de bine a pielii sensibile, fara a prezenta riscul deshidratarii sau iritarii. PH-ul neutru si puritatea bacteriologica o transforma intr-un produs de a carei influenta pozitiva asupra sanatatii nu te poti indoi. 
Eu l-am folosit si pe perioada critica cu cosuri si asta vara in urma expunerii exagerate la soare ...si pe pe scurt l-am si il folosesc zilnic  .Multitudinea de intrebuintari ale apei termale Avène reprezinta cel mai important avantaj. Apa termala este ideala pentru a calma pielea iritata, cu puncte rosii sau cosuri si reprezinta un aliat de nadejde in tratamentul acneei. Momentan eu nu mai am cosuri , insa am facut ceva pe sub piele , dar incet incet am sa scap eu si de ele : ) 
Pentru voi fetele cu tenul normal sau fara prea multe probleme sa stiti ca pielea normala nu va cunoaste imbunatatiri considerabile ale aspectului sau nivelului de hidratare. Efectul apei termale se resimte cu precadere asupra tenului sensibil, pe care il calmeaza si reconforteaza. Daca aveti  o piele normala, nepretentioasa, o puteti folosii doar pentru un plus de hidratare si de confort.
Pe Aoro.ro am gasit apa termala in topul celor mai bine vandute produse cosmetice  si la un mic search o sa va convingeti si voi de beneficiile aceste ape .Eu una o recomand cu drag , pentru toata lumea ...si in special fetelor cu probleme .
Apa termala se gaseste in 3 variante de gramaj .. 
50ml  -15 lei
 150 ml -40 lei 
300 ml -60 lei .
Putin cam scumpicica zic eu , cel putin pentru bugetul meu  , insa merita toti bani .

Ati folosit , folositi apa termala ?

Etichete: