duminică, 1 decembrie 2013

Ootd - Hello December !!!

Astazi 1 decembrie ! In primul rand La multi ani Romania , La multi ani romanilor de pretutindeni .
Si in doilea rand mai este putin si vine Craciunul ...vai ce repede a trecut timpul....
In fine .. devin melancolica asa ca hai sa va arata cum m-am imbracat eu astazi de ziua Romaniei :)) Nimic deosebit , pur si simplu am iesit putin cu sotul ,copilul si cumnatii si am decis sa fac si cateva poze pentru voi :)

Astept la sfarsit si parerile voastre :)














Caciula+ Manusi Kurtmann
Geaca  : Romwe 
Pulover : similar aici 
Colier : Romwe 
Cizme : Miniprix 
Geanta : IDM 


Si ca tot venii vorba de Romwe , maine pe 2 decembrie au  o noua ofera atractiva 

Romwe Cyber Monday sale, 2nd December!
4000+ styles, from $1.99, only 24 hours!
Don’t miss, girls:



Share:

17 comentarii:

  1. Nu-s adepta cizmelor blanoase dar imi place tinuta! Frumos colierul! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. dragut ourfit, imi place foarte mult colierul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac maxim cizmele, super tari :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Colierul şi gentuţa îmi plac şi mie foarte mult! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult partea din blana a cizmelor, eu voiam niste jambiere asa de pe Kurtmann, ca sa le trag peste, dar n-am mai avut noroc cu stocul... puloverasul e super dragut!!

    http://diana.doubleweb.ro/cupio-lash/

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu caciulita roz :) Pretty, imi place si puloverul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da ce frig e pe la tine, tinuta e pe masura :) insa papucii blanosi nu sunt chiar pe gustul meu

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne! Ce superbă este geaca! Îți stă foarte bine cu ea :* Să o porți cu plăcere

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place tinuta ta, in special cizmele alea haioase :) Sunt curioasa cum ai facut cupajul de poze de la inceput, ca tare interesant se misca :) Atat m-am uitat la ele ca era sa uit sa mai si scriu :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. geanta, cizmulitele- super! frumos colajul de fotografii!!! Oh Doamne cat iti seamana R ;) PUP

    RăspundețiȘtergere
  11. Danielle cu ajutorul unu program Photoscape . Multumesc tuturor :*

    RăspundețiȘtergere