joi, 26 decembrie 2013

Merry Christmas !

Acum ceva timp am vazut aceasta geaca pe un site online si m-am indragostit iremediabil de ea.  Pentru ca mi-a placut atat de mult ... am si dat comanda. . aveam doar o geaca , asa putin mai lunguta , sa treaca de fund, dar ma plictisisem de ea .Am zis ca trebuie sa imi reinnoiesc garderoba .
Am primit-o zilele astea si am purtat-o in ziua  de Craciun .Imi place ca are o blanita moale si fooooarte calduroasa .Chiar nu am dat gres cu aceasta haina.









Haina - Aici 
Cercei - aici 
Cizme -Miniprix
Geanta - Secret Santa :) 
Share:

10 comentarii:

  1. Se vede ca este calduroasa!De asa ceva avem nevoie iarna,asta e:) Craciun fericit!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte frumoasă, s-o porţi mult timp cu drag! ♥
    Îmi place şi cum te-ai machiat. Sărbători minunate îţi doresc! ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Merry Christmas! Draguta geaca <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguta , sa o porti cu placere ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. In a treia poza arati absolut superb, ar trebui sa te machiezi mai des astfel iti sta super.
    Geaca e foarte frumoasa, sa o folosesti sanatoasa :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/12/blue-christmas.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Pls, lasa un link direct spre haina, am impresia ca e una care-mi placea mie... dar nu prea seamana cu cea de pe site.. si vreau sa ma asigur :D
    Pare acelasi model, blanita, calduroasa, eu voiam pe verde military :) S-o porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere