The sunshine award !

Buna fetelor :) Tocmai am descoperit un tag nou ,mi-a placut , l-am completat si va invit si pe voi sa o faceti daca va place .



1Care este anotimpul tau preferat ?
In mod clar vara , insa si iarna isi are farmecul ei , avand in vedere ca stau la munte :)

2. Care este serialul tau preferat ?
Multeee si vi le-am enumerat intr-o postare anterioara .

3.Care este mancarea/desertul tau preferat ?
Pizza si baclava

4.Folosind doar 3 cuvinte cum te-ai caracteriza ?
Ambitioasa , incapatanata , vesela .

5.Care este culoarea ta preferata ?
Nu stiu  :) Nu am o culoare anume, imi plac majoritatea .

6.Cat timp iti ia machiajul zilnic/rutina zilnica de ingrijire a tenului ?
Depinde . Daca ma grabesc machiajul imi ia si 10 minute dar daca vreau sa lenevesc imi ia 30 de minute.
In schimb rutina de ingrijire imi ia vreo 5 minute.

7. Cate oje ai in colectie ?
Nu le-am numarat de mult , insa ultima data aveam in jur de 100 :D

                        8. Care este cel mai indragit produs de makeup/beauty , un produs care nu trebuie sa-ti lipseasca niciodata ?
Cu siguranta fondul de ten .

9. Care este trendul tau preferat in materie de fashion toamna-iarna aceasta ?
Paltoanele , cizmele lungi , caciulile.

10.Care sunt accesoriile tale preferate ?
De ceva timp am cam renuntat la inele , asortam una la fiecare tinuta ,  dar acum am inceput sa iubesc colierele .

Etichete: