I love L'oreal Paris

Mereu mi-au placut produsele comercializate de cei de la L'oreal .Nu stiu cum sunteti voi insa eu am fost mereu multumita de aceste produse.  E adevarat nu am folosit multe insa cele care le-am incercat odata  ,le-am recumparat si recumparat .Prima data am intrat in contact cu astfel de produse prin intermediul unei colege de servici . Lucram intr-un centru comercial si stiti si voi cum e acolo ,multe magazine .... printre care si cel putin unul cu produse cosmetice. Ca orice femeie am fost si eu pe acolo sa curioasa sa incerc diferite produse .Tot pe atunci eram si in cautarea unui fond de ten mai bun , cu acoperire medie si  sa reziste pe ten mai mult de 3-4 ore. Aveam de mers la o nunta si voiam sa arat fresh toata noaptea :)   La recomandarea ei  am incercat L'oreal Paris Infallible




L-am testat atunci , am fost destul de multumita si la cateva zile m-am decis sa il cumpar . Mi-am ales nuanta 125 Natural Rose .Mi s-a potrivit de minune nuanta si eram in culmea fericirii ca mi-am gasit fondul de ten dorit . Fiind atat de incantata de fondul de ten m-am decis sa imi iau si un luciu de buze , tot la recomandarea colegei mi-am luat tot  ceva de la L'oreal bine inteles :) 
Am ales L´Oréal Paris Glam Shine Gloss Brilliance lip gloss

 Am testat mai multe nuante si m-am decis la 118 Fresh Classic  ,  e o nuanta natural si nu se observa prea tare pe buzele mele .Era exact ce cautam atunci , cu timpul am mai incercat si alte nuante .Si ca totul sa fie ok si complet am zis sa imi iau si un creion contur pentru buze .

Nu mai stiu exact ce nuanta am ales dar parca  656 Honey .Cautasem o nuanta sa se potriveasca bine cu luciu de buze cumparat si am gasit-o .

Toate bune si frumoase ... a venit si ziua cea mare cand produsele mele si-au dat testul suprem . Ziua si noaptea nuntii la care trebuia sa merg . M-am gatit eu si m-am aranjat si am plecat la nunta foarte increzatoare in mine .Tin sa va zic , nunta a avut loc in august deci era foarte cald , am dansat multtttt pentru ca ador sa dansez si nu pot sta locului  cand aud muzica .Am fost de cateva ori la baie sa imi verific machiajul , insa el spre surpinderea mea era la locul lui , aproape la fel cum il facusem inainte sa plec de acasa . Eram entuziasmata si mi-am zis produsele astea merita toti bani . Nu va mai zic de luciul de buze .. am mancat , am baut, am fumat (pe atunci fumam :D ) si el tot acolo era.  
Dupa cum am mai zis , atunci produsele mele si-au dat testul suprem si l-au luat cu nota 10+ si felicitarile mele . 
Dupa aceasta prima experienta am mai folosit si alte produse , printre ele s-a numarat si  fondul de ten Mat Morphose 

V-am povestit mai multe si mai detaliat aici despre el . V-am spus si atunci cat de multumita am fost si de acest fond de ten . 
Dupa cum ziceam am incercat cateva produse , cele enumerate mai sus si inca cateva dar cele foloste au fost foarte bune si eu am fost mereu multumita. 
Voi ati incercat ceva de la L'oreal ?Ce alte produse bune imi mai recomandati ? :) 


Etichete: