TAG: The Procrastinating Beauty Blogger

Am mai gasit recent un tag tare dragut , mi- placut si l-am preluat repede si eu :D Sper sa va placa si daca vreti puteti raspunde si voi la intrebari.

1. Numeşte o etapă de înfrumuseţare pe care o faci rar.
Sa aplic masca.Inainte aplicam  cel putin o masca pe  saptamna, acum daca e una pe luna e bine :D

2. Îţi speli pensulele de machiaj cu regularitate?
 Nu. Din pacate si aici stau prost ,am
 putine pensule si obicei imi spal una doua seara , in caz de nu se usuca pana dimineta sa imi ramana restul sa am cu ce ma machia ... daca a doua seara nu am timp/uit se le spal... asa stau pana imi aduc aminte :D Puturoaasa nu?
  
3. Cât timp rezişti cu oja sărită de pe unghii?
Daca e sarita tare , sterg unghiile si stau cu ele asa decat cu oja sarita.Daca e dor putin , mai retusez pe ici pe colo.

4. Cât timp îţi ia să cumperi un nou produs de beauty, dacă ai nevoie de el?   
Depinde. Daca e ceva necesar il cumpar si pe loc sau in avans ,daca e ceva de ce ma pot lipsi merg acasa si cantaresc lucrurile ,pana a doua zi ma hotarasc eu..
5. Care este cel mai rău obicei de beauty?
O vai ,poate ma mai culc  machiata ,daca sunt foarte obosita sau ca nu imi las cosurile in pace .Pana nu imi faca un mostru nu ma las :D
6. Numeşte un lucru nelegat de frumuseţe pe care-l amâni mereu.
Curatenie printre haine sau cusutul unui nasture :)


7. Când te pregăteşti de ieşit, laşi aranjarea pe ultima sută de metri? 
Depinde ,dar oricum daca e de plecat undeva cel putin o ora am nevoie ...si mereu sunt pe fuga, ajung in ultimul moment :D

8. Poţi să faci limitări de shopping (project pan). 
Da. clar spre exemplu m-am hotarat s nu imi mai cumpar farduri .Am ceva timp de cand nu am mai cumparat .Si multe altele incerc sa le termin si apoi mai vedem ce mai cumpar.


9. Cât de organizate sunt colecţiile tale de machiaj si oje?
Ojele stau intr-o cutie de pantofi,pe dulap sa nu ajung cel mic, or fardurile sunt insirate pe un raft , doua , 3:D 


Voi ce ati raspunde la intrebari ?

Etichete: