Recomandarea saptamanii Glamourshop

Rasfoind paginile internetului si cautandu-mi  ceva hainute pentru toamna , care intre timp a devenit iarna :( am mai descoperit un magazin online . Un magazin online  ce se adreseaza sexului frumos si nu numai, un magazin ce comercializeaza articole vestimentare pentru orice ocazie la preturi modice.  Pe  Glamourshop.ro pentru ca acesta este numele magazinului , am gasit si  rochiteeee multe rochii elegante . Mie momentan nu imi mai trebuie vreo rochie , insa stiu ca se apropie balul bobocilor fie la liceu, fie la facultate si cred ca multe dintre voi sunteti in cautarea rochiei perfecte .  Am vazut multe modele de rochii care mai de care mai dragute, mai elegante si la un pret destul de bun zic eu. Comparativ cu preturile ce sunt la mine in oras , am spus mereu ca optez pentru magazinele online ,datorita varietatii produselor si a preturilor .



O gasiti aici


O gasiti aici


Dupa cum vedeti  acelasi model in mai multe culori , rar am gasit in magazinele online treaba asta ...De obicei un exemplar ,diferite marimi dar o singura culoare . Da si se pare ca am cam deviat de la ale mele :) Eu de fapt cautam ceva pantaloni , jachete de toamna . Dar stiti cum e vezi un lucru , te ispiteste si deviezi de la ale tale , la fel ca si mine .Dupa cum am zis nu ma interesau rochiile dar sunt prea frumoase si ieftine sa nu vi le arat si voua . Pe mine ma interesa o pereche de jeansi  .Am vazut cateva modele foarte dragute . Nu-i asa ca sunt frumosi ?



Cel mai mult imi place la acest magazin ca toate produsele sunt importate din Anglia, Germania, Italia sau Franta , deci aici este vorba de o calitate foarte buna si la preturi pe masura. 
A si inca o chestie care mi-a placut  magazinul glamourshop.ro doreste sa-si fidelizeze clientii oferind puncte de loialitate ce pot fi schimbate in cupoane de diferite valori, obtinand astfel un discount avantajos pentru noul cos de cumparaturi; in acelasi timp recomandand magazinul nostru prietenilorvostrii puteti obtine vouchere cand acestia in momentul finalizarii comenzii introduc in sectiunea “nume sponsor” adresa voastra  de mail.
Nu-i asa ca e cea mai   faina chestie .Putine magazine iti mai ofera fidelizari sau diferite bonusuri .
Cu ocazia aceasta va invit si pe voi sa vizitati magazinul si sa imi spuneti daca am sau nu dreptate  in cele scrise mai sus :) .