Fun beauty tag

Am citit un tag zilele trecute pe un blog , mi-a placut si am zis sa il preiau si eu ...

1. Mergi la întâlnire și ai la dispoziție doar cinci minute pentru a te machia. Ce produse folosești în acest caz?  
Fond de ten fara doar si poate , un rimel si un luciu de buze .Eventual daca mai ramane putin timp pot sa mai trag si o dunga de creion la ochi :) 

2. Alege un trend – ”ochi de pisică” , un blush roz super hot sau gene false sub formă de pene? 
Clar "ochi de pisica" 



3. Dacă ar trebui să renunți la toate produsele de machiaj pentru două luni sau ar trebui să renunți la toate produsele tale de îngrijire a tenului pentru o săptămână, ce ai alege? 
Doua luni fara machiaj ...destul de complicat pentru mine care nu ies din casa fara fond de ten. Deci cred ca as alege 2 saptamani fara produsele de ingrijire .

4. Ce produse de machiaj nu îți lipsesc din poșetă? 
In poseta  nu prea car produse cosmetice ,dar un parfum , un deodorant si luciu de buze/ruj le am mereu la mine .

5. Care sunt acele produse la care te întorci mereu de-a lungul timpului?
Eyeliner-ul clar ...chiar daca nu tot timpul il folosesc, ma intorc mereu cu mare drag 

6. Smokey eyes sau buze roșii? 
Smokey. 

7. Ruj sau lip gloss?
O perioada buna de timp am folosit luciu de buze, acum de ceva vreme am inceput sa iubesc rujurile .

8. S-a întâmplat să ajungi să iubești la nebunie niște produse care nu te așteptai să îți placă?  
Acum nu imi vine in minte nimic , insa cu siguranta sa intamplat cel putin odata .


Si cam acesta a fost tag-ul meu ..Daca a placut va invit sa il preluati si voi  fie pe bloguri fie aici jos  la comentarii.

Etichete: