Un parfum de-o viata

Nu stiu cum sunteti voi eu insa  iubesc parfumurile .Am o colectie suficienta zic eu .In jur de 20 se sticlute , pentru unele poate parea mult pentru unele putin ..insa pentru mine momentan e suficient . Am cate un parfum in fiecare geanta si mi-au mai ramas cateva si pe acasa :) .
Relatia mea cu adevarat cu parfumurile a inceput pe la 18 ani , pana atunci imi cumparasem cate unu dar la preturi mai micute gen Avon-oriflame .Bine nici acum nu dau preturi exorbitante pe un parfum dar sunt mai atenta ce aleg .Dupa cum ziceam relatia mea cu un parfum adevarat a inceput pe la 18 ani , atunci cand lucram si mi-am permis sa imi cumpar un parfum din banutii mei . La indemnul unei prietene am iesit sa ne cumparam cate un parfum .La magazin multe parfumuri , multe mirosuri , greu de ales .


 Dintre toate mi-a atras atentia unul singur . Nu mai auzisem pana atunci nici de firma si nici de parfum Escada 2005 pe "numele lui de scena "
Mie in general imi plac parfumurile mai dulci , florale ...acest parfum  combina aceste note foarte bine . 
Note varf:piersica, tonuri verzi, lamaielamaie, coacaze negrecoacaze negre, castravete, castravetebergamotabergamot
Note inima :freziefrezie, trandafirtrandafir, magnolie, iasomieiasomie, gardenie, lacramioare, flori de portocal
Note de baza :mandarinamandarina, patchouli, moscmosc, vanilie, iris, ambra, lemn de santal lemn de santal.
Parfumurile fresh nu ma prea incanta insa in acest parfum nu prea se simt sau cel putin nu vreau eu sa le simt pentru ca iubesc acest parfum de atatia ani si chiar nu as vrea sa imi schimb parerea despre el .Un  parfum fresh si elegant in acelasi timp, potrivit a fi purtat ziua, in special la birou/servici.  Magnolia, iasomia, bujorul si floarea de portocal se disting destul de bine si confera o nota de eleganta parfumului. Se adauga ambra, lemn de santal, mosc si un strop de vanilie, dar notele aceastea sunt discrete, astfel incat parfumul ramane usor de purtat, fiind recomandat pentru zi. 
Poate unele dintre voie ati gasit in timp un alt parfum si l-ati inlocuit pe cel preferat .Eu una nu "mi-am inselat prima dragoste" si nu stiu daca o voi face. Am folosit si alte parfumuri insa Escada 2005 ramane in sufletul meu pentru totdeauna .Ramane parfumul meu de suflet si l-as purta non stop fara a ma plictisii de aroma lui.
Voi ati patiti asa ca mine sa ramaneti fidele aceluiasi parfum atatia ani ?

Etichete: