vineri, 27 septembrie 2013

Reviste cu cadouri Octombrie

Nu am mai facut un asemenea articol de vreo 2 luni , insa luna asta am vazut vreo 2 cadouri interesante la reviste si ma gandeam sa va arat si voua ,poate va atrage atentia ceva .

 Revista  Avantaje 




Pret :7,90 lei
Cadou :  O carte romantica de la Lira, la alegere dintre doua titluri:

  • Scrisori pentru fiicele mele, de Elizabeth Noble
  • Ultima Ducesa, de Daisy Goodwin


Revista Joy 



Pret cu cadou:9,99 lei 
Pret fara cadou :6,90
Cadou :Trusa completa de machiaj pentru smoky eyes (7 farduri, creion khol si mascara, plus pasii pentru realizarea a trei tipuri de machiaj smoky eyes: elegant, natural si senzual)

+ Mostre Nivea Aqua Effect 3 in 1 (crema de noapte, crema de zi si lapte demachiant)




Revista Femeia 



Pret cu cadou : 10.90
Pret fara cadou : 6,90
Cadou:  Un produs cosmetic, la alegere:

  •  ASLA Vital Crema lift intensiv contur ochi si buze (15 ml)
  •  Gerovital Plant Anti age 30+ masca revitalizanta pentru par vopsit (hidrateaza in profunzime, protejeaza de factorii distructivi; 150 ml)
+ Mostre sampon si balsam Nivea Diamond Gloss + Brosura Solutii pentru o silueta perfecta + Brosura Deichmann toamna 2013 Graceland Fii mereu alta


Revista  Unica 


Pret : 9,90 lei 
Cadou :Un deodorant roll-on anti-perspirant marca Yves Rocher (din gamele Les Jardins du Monde si Hamamelis)


+ Mostra deo wc Peak format din rezerva si suport + Mostra fond de ten Astor (nuanta 300) + Mostra crema Garnier Moisture Mach + Catalog Sensiblu + Brosura Deichmann Graceland Fii mereu alta + Brosura Recomandarile lunii in farmaciile Help Net


Pe mine una ma bate gandul sa imi iau Unica si mi-as mai lua si Femeia .As vrea sa incerc masca pentru par chiar daca scrie ca e 30 + .Dar inca nu stiu ma mai gandesc . Voua va atras ceva atentia ?
Share:

10 comentarii:

  1. Suna bine, cred ca revista cu deodorantul ma incanta cel mai tare. :D
    Tu pe care o vrei?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu as avea atatea pe care oricum le folosesc foarte rar as lua Joy

    RăspundețiȘtergere
  3. cele ce ati achizitionat joy se merita cum este fardul?

    RăspundețiȘtergere
  4. caut si eu Femeia cu crema pentru ochi. :D am gasit-o doar cu masca de par. :D
    si mai vreau si revista Joy. :D sper sa le gasesc
    Revista Unica am primit-o ieri. E super ok. o poti cumpara
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu as alege Femeia si Joy :)
    Multumim! :-* pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. eu as lua Joy, ca tot nu am avut-o de multa vreme in mana!!! Avantaje, Viva si Psychologies sper sa le primesc gratuit ca si luna trecuta, chiar daca fara cadouri ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu vreau tot Joy, am o pasiune pentru farduri si vreau sa invat machiajul smokey eyes.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt tentante toate, trebuie să pun mâna pe Femeia și Joy. :D

    RăspundețiȘtergere