vineri, 13 septembrie 2013

O rochita si o nunta

V-am tot spus ca am de mers la  o nunta anul acest , ei bine a trecut si nunta mult asteptata . A fost acum pe 31 august si a fost superb .Nu am stat foarte mult la petrecere pentru ca a doua zi am mers la servici insa atat cat am stat m-am simtit super .
In privinta rochitei cu care m-am imbracat stiti ca am tot cautat pe ici pe colo , dar la final am ales-o pe  aceasta .















Rochie Sheinside
Trench SheInside
Geanta Ligo
Cercei ThBoxes
Colier Avon
Sandale NoName



Imi cer scuze pentru calitate pozelor insa au fost facute si cu telefonul si aparatul si asta am putut sa scot dintre cele mai " reusite " :)
Share:

21 de comentarii:

  1. Foarte draguta rochita :) Colierul l-am recunoscur imediat ca il am si eu ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac mult atat rochita, cat si trench-ul! :*

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place trench ul,insa nu imi place k ti ai luat dres la sandale.

    RăspundețiȘtergere
  4. esti frumoasa foc,iti vine ff bine rochita te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. esti frumoasa foc,iti vine ff bine rochita te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoasa tinuta!!! Mi-au placut si rochita si trenciul, si sandalutele!!! Super!

    RăspundețiȘtergere
  7. Rochita iti vine foarte bine, nu prea am deslusit culoarea din poze.

    RăspundețiȘtergere
  8. e tare simpatic rochita. :D
    pupicei!

    http://cherryqueendee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe mine m-a dat gata trench-ul. Mi se pare superb!

    RăspundețiȘtergere
  10. Rochita este foarte draguta si iti vine foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place modelu rochitei si culoarea .

    RăspundețiȘtergere
  12. ai fost superba si rochita a fost foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai avut o tinuta frumoasa si eleganta,rochita si colierul sunt superbe
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce finuta e rochita.Sa o porti sanatoasa.Kisses:*
    http://lifeontheheels.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac tot mai mult tinutele tale.E foarte frumoasa rochita, iar tie iti sta tare bine cu un look usor romantic, asa ca aici.

    RăspundețiȘtergere
  16. Rochita e pur si simplu superba. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere