Garderoba de toamna

Nu stiu cum e vremea la voi , dar la mine toamna si-a cam intrat in drepturi ,de multisor ....am renuntat de mult la sandale , tricouri cu maneca scurta si pantaloni scurti .
De aceea am plecat in cautare de noi lucrusoare ,cu care sa imi reinnoiesc garderoba .


Prima si prima data m-am oprit la incaltaminte , stau cam prost la capitolul pantofi de toamna
Am gasit ceva dragut pe starshiners.ro
Haine. Pantofi Colour Love Black


                                           Haine. Pantofi Colour Rush Red

Haine. Cizme Mexton Bright Wear Blue







         Haine. Botine Harmony Spirit Brown            
     Haine. Adidasi Ideal Trend Yellow 

Si daca tot s-a racit imi trebuie si o jacketa  ,mi-a placut tare mult asta 

Haine. Jacheta Mexton Iconic Star Orange
E de la Mexton si e la reducere :)