Mini Haul -August

Nu am mai avut de multisor o astfel de postare . Una la mana pentru ca nu prea am mai cumparat si doi la mana pentru ca nu am mai avut timp sa a arat ce " nimicuri" mi-am mai cumparat  :)

Dupa cum ziceam mici " nimicurii " 
Dischete demachiante , le-am gasit la oferta 2,10 lei 120 de dischete -un pret bun , avand in vedere ca in general dau si cate 4lei pe un pachet 
2 Oje una incolora si una neagra ambele de la Gabrini 
Dizolvant de unghii  de la Farmasi, ma inteleg foarte bine cu el si nu imi lipseste din casa niciodata :)
Vreau sa ma vopsesc... in curand o sa vedeti si ce mi-a iesit :)
O comanda micuta la Avon un rimel si gel de curatare 



 Un colier- vazut , placut , cumparat !!!

 Nu am incercat pana acum sampoane de la Nivea dar am zis sa ii dau o sansa , mai ales ca e antimatreata si mai e si pentru protectia parului vopsit .
Daca va intereseaza pe viitor pot face si un rewiev
O pereche de cercelusi dragalasi si rozzzz
Din nou Dizolvant de unghii :)
 Un fard de ochi de la Essence si un Blush Mousse de la Women Secret primite din Spania , de la scumpa mea verisoara :*

Si pentru ca , de curand am mai descoperit un nou magazin online de cosmetice .. am dat si aici o comanduta micuta cu strictul necesar :) Am sa va povestesc intr-o alta postare mai multe despre ea .


Voi ce v-ati mai cumparat in ultima perioada ?

Etichete: