Intalnirea perfecta

Cred ca fiecare dintre noi avem in minte o imagine a intalnirii perfecte. Fie ca ne vedem pe un vas de croaziera, intr-o atmosfera pariziana, fie ca ne vedem in Roma, inconjurata de cativa muzicieni care canta That’s amore, in mintea noastra totul este perfect si se desfasoara conform planului. In realitate, din nefericire, lucrurile stau altfel. Iar problema cea mai mare este vesnica intrebare: cu ce ma imbrac? Dupa ce am petrecut ore in sir la salon, in bai cu spuma si saruri, ies din cada fericita, doar ca acele clipe de extaz dispar exact in momentul in care deschid garderoba, iar atatea rochii si haine ingramadite se revarsa peste mine. Toate sunt superbe, toate au fost perfecte la un moment dat, dar acum toate rochiile imi par vechi, urate si nepotrivite. Acum, imi doresc sa ma imbrac cu o pereche de jeansi rupti si un tricou larg, dar el a promis ca ma va duce la un restaurant destul de scump, asa ca trebuie sa arat impecabil. Doar e prima intalnire.
In general, sunt foarte creativa si ies imediat din orice situatie. Dar de aceasta data stiam ca voi intra in panica, asa ca mi-am notat cateva idei, pe care vreau sa le impartasesc cu voi. In primul rand, culoarea face diferenta. M-am cam plictisit de negrul clasic pe care-l intalnesc la fiecare pas, la orice ocazie. Vara aceasta se poarta culorile cat mai vii, asa ca nu ezitati sa imbracati rochii elegante in nuante aprinse. Apoi, un mic secret pe care l-am invatat si eu este sa pastrezi o urma de mister. Nu trebuie sa arati totul din prima. Cred ca cel mai incitant, chiar si pentru cel mai cinic barbat, este sa alegi o parte a corpului tau, poate partea pe care o indragesti cel mai mult si pe aceea sa o dezvelesti. Picioarele, spatele, umerii....tu alegi. Si, in cele din urma: fii relaxata! Ai iesit in oras ca sa te distrezi, nu ca sa treci un test.