Concurs Aniversar

Nu cred ca stiati dar pe 5 septembrie blogul meu face un anisor . Ii taiem motul  si incepe sa mearga singurel in doua picioruse :)Nu stiu cand a trecut acest an , dar a trecut . Cu bune cu rele , a fost un an frumos , mi-am facut noi prieteni si cunostinte .Desi la inceput ma gandeam ca nu imi citeste cineva blogul am realizat ca totusi sunt cateva persoane care il apreciaza asa micut si strangaci cum e el ( Si eu ) .
 Cu aceasta ocazie , ma gandeam sa sarbatorim cumva . Cum se poate sarbatorii pe aici decat prin concursuri , eu sper sa reusesc sa fac mai multe ,dar de data aceasta incepem cu unul dragut .

Fiindca se apropie toamna si tenul are nevoie de hidratare si ingrijire  , cu ajutorul celor de la Farmec v-am pregatit un mic cadou .


Reguli :

1.Like paginii Farmec 
2.Like paginii Deyutza ' Blog
3.Abonare prin Gfc
4.Share la poza de concurs (aici )
5.Lasa un comentariu cu numele de gfc , Facebook si link-ul de la share 

Pentru o sansa in plus puteti sa urmariti pagina Farmec si pe Twitter 

Premiul consta  intr-o crema hidratanta de la Gerovital plant
"Este un produs destinat îngrijirii pielii feţei şi gâtului, o cremă de zi cu efecte intensiv hidratante."

Concursul tine de astazi 31.08.2013 - pana pe 14.09.2013 

Imi rezerv 2 zile sa pot face extragerea si de asemenea acord 48 de ore castigatoarei sa imi trimita datele.

Asta fiind zise , bafta tuturor :* 

Etichete: